Welkom bij het Prodimed Forum

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Welkom bij het Prodimed Forum

Bericht door Sanne » 06 jul 2010, 17:03

Er zijn op dit moment veel bezoekers die het Prodimed Eiwitdieet volgen. Hierdoor staan er veel reacties en ervaringen op de site en het forum over Prodimed. Om het wat overzichtelijker voor jullie te maken hebben we een aantal sub-forums speciaal voor Prodimed en andere eiwitdiëten gemaakt. Hier volgt een overzicht

Prodimed Forum Overzicht

Om het overzichtelijk te houden hebben we het Prodimed Forum onderverdeeld in verschillende subfora.

Het hoofdforum kun je bereiken via deze link

Overzicht Subfora

Prodimed Informatie en Ervaring
Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.

Prodimed Weegresultaten
Ben je naar de Prodimed 'weegjuf' geweest? Deel hier jouw resultaat.

Prodimed Recepten
Ceatief met Prodimed zakjes. Recepten en maaltijd ideeën met Prodimed Producten

Prodimed Klaagbox
Klachten of bijwerkingen tijden het Prodimed dieet? Stel hier je vraag en neem afscheid van je klachten!

Prodimed Reacties op vetvrij.com
Naast het forum zijn er ook op de website van vetvrij.com veel reacties over Prodimed te lezen

Andere Eiwitdiëten
Volg je een ander eiwitdieet? Laat het hier aan ons weten. Modifast, Sanaslank, Timfit. Prijzen en werking. Alle varianten zijn bespreekbaar.

Deze Prodimed Forums zijn recent opgestart dus bevatten nog niet zoveel informatie. Aan jullie de eer!

Veel succes met het Prodimed Dieet!
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Voske
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 164 cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed
Startdatum: eerste week van Apri
Startgewicht: 88kg
huidiggewicht: 85 kg
Streefgewicht: 75 kg

Re: Welkom bij het Prodimed Forum

Bericht door Voske » 20 apr 2011, 22:14

Hallo ik ben Voske en ik doe opnieuw een poging om weer af te vallen met prodimed.
Het is me vorig jaar gelukt om 20kilo af te vallen en het is met sinds september ook gelukt om er weer 18 kg bij te eten :15:
Iedereen heel veel succes, ook ikzelf :15:

jootje123

Bericht door jootje123 » 29 dec 2011, 22:56

Hallo Ik ben Jolanda en heb ook levenslang ...afvallen aankomen tot nu toe lukte he jojo- en aardig maar het lukt me gewoon niet meer en wil eigenlijk zsm min 10 kilo eraf hebben ...nu heb ik hele goeie resultaten gezien in mijn omgeving..zelfs een vrouw die 60 kg kwijt is... niemand hoeft mij iets te vertellen over dieeten weet er alles over zo ook wat de khd doen...ben er van overtuigd dat prodimet bijna hetzelfde resultaat geeft als Southbeatch alleen doordat ik geen keukenprinses ben en weinig lust mis ik de afwisseling en verval weer in de koolhydraten...
vandaar dat ik 2 jan wil beginnen met prodimed ..ik weet dat het duur is maar dat moet mijn motivatie zijn om die 10 kilo eraf te krijgen ik lees alleen wel verschillende reacties over de fases ... wat ik niet helemaal begrijp

Sanne

Bericht door Sanne » 29 dec 2011, 23:18

Hallo Jootje, en welkom op het forum!

Op dit moment zijn de meeste Prodimed Ervaringen te vinden bij het Prodimed Weblog

Vragen worden daar dus sneller beantwoord.

10 kilo is te overzien, gaat je zeker lukken! Heel veel succes!

Natas
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Marieke Quintas

Bericht door Marieke Quintas » 20 mei 2013, 13:02

Ik ben 3 jaar geleden 35 kg afgevallen met Prodimed, van 100 kg naar 65 kg. Ik weeg nu 63 kg en ik heb het gewicht al 3 jaar, ik ben zelfs moeder geworden en kwam na mijn bevalling door normaal eten en sporten zo weer op gewicht. Mijn eetpatroon is totaal veranderd en hoe ik met eten omga ook. Je moet niet alleen aan je lichaam werken maar ook aan je geest, die periode ook gebruiken om in kaart te brengen waarom je toen ze zwaar was en waarom je toen zoveel at. Ik eet regelmatig iets lekkers maar doe dit dan bewust en geniet daar ook van. Ik was altijd al een sporter en dat doe ik nu nog steeds. Prodimed gewoon doen maar ook zorgen dat je erbij sport en proberen te achterhalen waarom je zo zwaar was en waarom je zoveel at. SUCCES

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”