Ervaring met Prodimed

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Plaats reactie
nasne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: .170.. cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed
Startdatum: 1-09-2011
Startgewicht: .85.9.. kg
huidiggewicht: 80,6
Streefgewicht: .70,0.. kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:85,9
na 1 week :82,7
na 2 weken :80,6

Re: Ervaring met Prodimed

Bericht door nasne » 01 sep 2011, 01:56

Hallo lieve mensen,

Vandaag ben ik bij de dietiste geweest. Na de vele positieve ervaringen van veel mensen heb ik besloten ook maar van start te gaan. Ik begon vandaag al lekker omdat ik op de weegschaal van dietiste een kilo lichter woog dan thuis :14: Die is in de pocket.

Ik wil graag 15 kilo afvallen. Toch lees ik soms nog wel wat verhalen van mensen bij wie het afvallen toch behoorlijk langzaam gaat. Hoop zooo dat ik niet een van die ga zijn.

Iedereen heel veel succes

Groetjes
Sanne

mamarianne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170 cm
Startdatum: 25 augustus 2011
Startgewicht: 118.9
huidiggewicht: 112.2
Streefgewicht: 70
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:118.9
na 1 week :115.3
na 2 weken :113.2
na 3 weken :

Bericht door mamarianne » 01 sep 2011, 21:16

hallo allemaal,
morgen na 8 dagen prodimed mijn eerste weegmoment !!! Spannend. Thuis op de weegschaal is het wel goed gegaan. Ik houd jullie op de hoogte!
Vind over het algemeen allemaal best te eten. Alleen de soep, niet binnen te krijgen.
Hoop snel wat meer reacties van jullie te horen.

Groetjes Rianne

laatje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 172 cm
Startdatum: 1 september 2011
Startgewicht: 108,6 kg
huidiggewicht: 106,7 kg
Streefgewicht: 80 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 108,6
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door laatje » 05 sep 2011, 18:24

Hallo Rianne,

Ik ben ook net pas bezig, vandaag de 5e dag. We lopen dus een beetje samen op. Het gaat goed moet ik zeggen. Hoeveel kilo moet jij ongeveer kwijt? Ik 30 kilo. Ik ben vanmorgen wezen wegen, 2 kilo er af in 4 dagen tijd. Het begin is er! Laat even weten hoe het gegaan is bij het wegen, ben heel benieuwd. Succes!

Groetjes Ella

mamarianne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 3 weken :

Bericht door mamarianne » 05 sep 2011, 19:29

Hallo ella en anderen,

Ik was afgelopen vrijdag 4.2 kg lichter na 8 dagen prodimed. :10:
Vanmorgen was ik 5.2 kg lichter
Als het meezit wil ik graag 50 kg afvallen, lange weg te gaan nog.

Het valt tot nu toe allemaal mee. De meeste zakjes lust ik wel. Hoe vergaat het jullie nu?
Heeft er iemand goede recepten voor fase 1?
Ik heb van de dietiste een lijst met groenten gehad die je in fase 1 mag gebruiken, alleen verschilt deze wel met de lijst van prodimed. Weet nou niet of ik alles daarvan mag eten. Heel verwarrend!

Tot snel en succes!!!
Groetjes Rianne

nasne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door nasne » 06 sep 2011, 01:05

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag de vierde dag erop zitten. Ik was vanmorgen 2,4 kilo lichter! Ik wil in totaal 15 kilo afvallen. Tot nu toe vind ik het dieet goed te doen. Moet Rianne wel gelijk geven wat betreft de soep. Echt heel smerig! Woensdag heb ik weer een afspraak bij de diëtiste.

@Rianne: ik heb via Google een koolhydratenlijst opgezocht. Hier staat precies beschreven hoeveel koolhydraten, in welke groenten zitten. Zo kan je zelf ook een beetje een keuze maken en kun je precies zien of je iets wel of beter niet kan eten.

Iedereen weer ontzettend veel succes de aankomende dagen en vooral berichten blijven schrijven want vind het erg leuk om ze te lezen!

Groetjes
Sanne

Brigitte55
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 15 augustus 2011
Startgewicht: 86 kg
huidiggewicht: 78.5 kg
Streefgewicht: 72 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:86
na 1 week :82.1
na 3 weken :78.5

Bericht door Brigitte55 » 06 sep 2011, 10:50

Ik ben half augustus begonnen en in drie weken 7,5 kilo afgevallen, ben nu wel in fase 2 gegaan want een keer per dag een salade met vlees/vis vond ik toch wel zo prettig, dan maar iets minder hard:) Nog 6,5 kilo te gaan! Het grootste voordeel van dit dieet vind ik dat je totaal geen honger hebt, was wel in de eerste week misselijk en had hoofdpijn maar daarna werd ik juist heel energiek, hadden jullie dat ook?

mamarianne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
na 3 weken :

Bericht door mamarianne » 11 sep 2011, 16:33

Hallo prodimed collegas,

hoe gaat het ondertussen met jullie. Hier gaat het nog best goed. ondertussen 6.7 kg kwijt in 18 dagen, maar ik merk wel dat het minder snel begint te gaan. hopelijk komt door de maandelijkse ellende. hebben jullie er ook "last"van dat je gewichtsafname gepaard gaat met je cyclus?
Hopelijk vliegt het er volgende week weer af.

Succes allemaal!!!!!!

groetjes Rianne

Nasne.

Bericht door Nasne. » 13 sep 2011, 10:43

Hallo afvallers!

Hier gaat alles volgens plan. 11 dagen 4 kilo. Nog 11 kilo te gaan. Met momenten vind ik het lastig maar het resultaat blijft motiveren. Het leuke is dat mensen het nu beginnen te zien

Succes allemaal

evelienfemke
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ..165. cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 15 september 2011
Startgewicht: ...125,4 kg
huidiggewicht: ... 125,4kg
Streefgewicht: ... 75kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:125,4
na 1 week: 120.3
na 5 week: 113.7
na 7 week: 110.3
na 9 week: 107.1
na 11 week: 30 nov. 105.2

Bericht door evelienfemke » 15 sep 2011, 10:37

Dag lieve mensen,
Gisteren bij de dieetiste geweest. Dit wordt mijn allerlaatste poging om af te vallen. Heb alle dieeten gedaan. Afgelopen vakantie 4 weken streng aan de modifast en om de andere dag 30 km. gefietst. Resultaat 2 kg eraf. Om moedeloos van te worden. Maar ik heb mezelf weer opgepept en begin nu met prodimed. Er moet 50 kg af. Mijn eerste drankje gehad. Ik vind deze niet lekker. Ben er misselijk van geworden. Maar ik wil alle smaken uitproberen. Ik hoop via dit forum steun van lotgenoten te krijgen en misschien ook iets voor anderen te betekenen.
EvelienFemke

Bien
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 januari 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Bien » 17 sep 2011, 17:17

Hallo!

We mogen onder onze dessert'jes een opgeklopt eiwit doen, is er nu ook iemand die weet of je een ei'tje mag hardkoken en het eiwit eten?

tijg101
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 173 cm
Startdatum: 1 september 2011
Startgewicht: 97.1 kg
huidiggewicht: 87.3 kg
Streefgewicht: 82 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 97.1
na 1 week : 94.5
na 2 weken :

Bericht door tijg101 » 18 sep 2011, 12:16

Hallo mede prodimedters!
hier ook met prodimed gestart, ben nu op de 18e dag en 4,5kg kwijt. De afgelopen jaren heb ik ontzettend geschommeld met mijn gewicht, mede door een te traag werkende schildklier veel aangekomen maar ik moet daar ook bij zeggen dat ik ook wel van lekker eten hou, graag uit eten ga, een hekel heb aan koken en ga zo maar door. Nu ons zoontje 4 maanden is en ik foto's aan het terugkijken was ging de knop om, die kgs moeten er toch een keer af en ik wilde daar best rigoreus voor gaan. Direct een prodimed dietiste gevonden hier in de stad en de volgende dag kon ik al beginnen! Het moet zeggen dat het best goed gaat/ging De meeste zakjes vind ik ok, hoewel ik qua ontbijt echt niks kon vinden en ik de soep ook echt smerig vond. Ik heb mijn draai met de drankjes, de rosti en pannekoek vanille/omeletten goed gevonden en al is het een beetje eentonig door de week gaat het goed.
Gister had ik een baaldag, de hele dag bleef ik trek houden, heb toen tussen de middag een hap uit het tonijn broodje van mijn man genomen en besloten om savonds kip door mijn salade te doen ipv een zakje... had een beetje medelijden met mezelf en het lukte me niet hieruit te komen. Stom stom stom... savonds kwam er visite, en toch lekkere dingen op tafel gezet en 2 weken lang heb ik overal af kunnen blijven en gister toch wat olijven gesnackt en een handje chips...
maar goed ik baalde verschrikkelijk vanmorgen maar heb het wel weer goed opgepakt en denk maar zo ik heb er in ieder geval van genoten en nu gaan we er weer voor... ik ben benieuwd wat deze uitspatting op de weegschaal gaat laten zien van de week... ik heb maar bedacht dat ik vandaag wat langer met mijn wii fit aan de gang ga en als het nog droog wordt lekker naar buiten met de kleine.... ik wil het zo graag volhouden maar soms is het zo moeilijk he!

zijn er meer mensen hier die in de actieve fase zon dag hebben gehad? betekend dit nu dat ik weer 2 dagen bezig moet zijn voordat het process weer verder gaat of zorgt het bewegen ervoor dat dit sneller gaat? ik weet eigenlijk niet goed hoe dit werkt,ik ga nog eens op de site zoeken :)

heel veel succes in ieder geval allemaal!
~ Nobody can go back and start a new beginning,
but anyone can start today and make a new ending. ~

rianneassink

Bericht door rianneassink » 18 sep 2011, 20:56

Hallo allemaal,
hier gaat het nog steeds redelijk goed. in 24 dagen 8.5 kg. Soms heb ik wel echt geeen zin in zo'n zakje. Dan toch maar doen. Het resultaat is nog steeds bemoedigend en ik ga gewoon door. Helaas wordt nog niet aan mij gezien dat ik afgevallen ben, al ben ik toch al een klein kind kwijt. Hopelijk gaat dat snel komen. Morgen naar de dietiste.

@ bien,

je mag idd een gekookt eiwit eten, of een extra eiwit door een omelet te doen.

Succes allemaal!!!
Groetjes Rianne

nasne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door nasne » 22 sep 2011, 09:48

Wat een rot week. Deze week maar 0.5 kilo afgevallen. Nu drie weken erop zitten en in totaal 5.6 kwijt. Hoop dat het volgende week weer wat beter gaat. Daarentegen vind ik het dieet nog steeds goed vol te houden!

Succes iedereen

mamarianne_

Bericht door mamarianne_ » 26 sep 2011, 06:41

hallo,

van het weekend een dipje gehad. Er was 2 dagen niets af!!!! :11: , zelfs een ons aangekomen, maar wat blijkt nu, in 2 dagen weer 0.9 kg kwijt!!! :10: Lang leve het ondoorgrondelijke lichaam van een vrouw. Waarschijnlijk gewoon vocht!! Teller staat nu op -9.9 kg (heel irritant net geen 10) en dit in 32 dagen. Toch wel een mooi resultaat!! Nog 37 kg te gaan.

En Sanne (en alle anderen natuurlijk) VOLHOUDEN!!! houdt je doel voor ogen.

Groetjes Rianne

nasne
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Bericht door nasne » 27 sep 2011, 10:01

Gefeliciteerd Rianne. Wat ben je al veel kwijt!

Bij mij is het afvallen gelukkig ook weer begonnen. Sta nu op - 6,1. Nog 8,9 te gaan. Waarschijnlijk laatste week fase 1 hoop ik.

Succes allemaal!!

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”