Ervaring met Prodimed

Stel jezelf voor en deel jouw ervaringen met andere Prodimed lijners. Hier kun je alle vragen stellen over Prodimed.
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Ervaring met Prodimed

Bericht door Sanne » 08 mei 2009, 10:49

Lees hier ervaringen met Prodimed Bodyinvest of deel jouw ervaring. Onder andere Erica Terpstra is in 6 maanden tijd 40 kilo is afgevallen met het Prodimed dieet. Heb jij ervaring met Prodimed? Geef dan in dit topic jouw mening

Afbeelding

meer informatie over prodimed kun je hier vinden
https://www.vetvrij.com/prodimed.html
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Blondie1

Re: Ervaring met Prodimed

Bericht door Blondie1 » 08 mei 2009, 10:57

Hallo allemaal, ben maandag 5 mei begonnen met prodimed en het bevalt me prima. 5 zakjes per dag en veel groente. De omelet is echt mijn favoriet. Met lekker veel groente maak ik er heerlijke gevulde omeletten van en koud zijn ze ook lekker. De soepjes vind ik ook lekker. Niet alles is lekker. Crème brulée was een dikke pudding waar de lepel rechtop in bleef staan. Met tegenzin naar binnen gewerkt. Ik maak met tomaten en bouillon en diverse groenten een lekkere soep. Beetje knof erbij, lekkere kruiden en dan de staafmixer er doorheen. Ik maak een grote pan klaar. Bij het opwarmen doe ik er nog wat verse knapperige reepjes courgette of bosui bij. Ook reepjes gepofte paprika is heerlijk erbij. Ook met courgettes kun je een heerlijk soepje maken. Die is lekker romig. De staafmixer is mijn grootste vriend met al die lekkere soepjes. Ik sport niet in de sportschool. Dat kan mijn portemonnee even niet aan. Ga elke dag op de Wii en s'avonds fietsen met de kids. Ik heb vandaag een tweedehandsje gekocht op marktplaats. Ik ben nu 1,3 kg kwijt maar ben dan ook nog maar net bezig. Ik ben wel samen met mijn zus begonnen. Dat werkt heel motiverend om het samen met iemand te doen. Ik ben 1.60 m en moet zeker 25 kg afvallen. Juist de verhalen over de vliegende start motiveren mij enorm. Ben benieuwd naar meer reacties.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: Januari 2018 102.9
Startgewicht: 102
huidiggewicht: 102
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Oktober: 102

Bericht door Alice » 08 mei 2009, 13:26

:8: HEEL VEEL SUCCES MET HET PRODIMED DIEET....
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

angeldame

Bericht door angeldame » 12 jun 2009, 00:11

Blondie1 schreef:Hallo allemaal, ben maandag 5 mei begonnen met prodimed en het bevalt me prima. 5 zakjes per dag en veel groente. De omelet is echt mijn favoriet. Met lekker veel groente maak ik er heerlijke gevulde omeletten van en koud zijn ze ook lekker. De soepjes vind ik ook lekker. Niet alles is lekker. Crème brulée was een dikke pudding waar de lepel rechtop in bleef staan. Met tegenzin naar binnen gewerkt. Ik maak met tomaten en bouillon en diverse groenten een lekkere soep. Beetje knof erbij, lekkere kruiden en dan de staafmixer er doorheen. Ik maak een grote pan klaar. Bij het opwarmen doe ik er nog wat verse knapperige reepjes courgette of bosui bij. Ook reepjes gepofte paprika is heerlijk erbij. Ook met courgettes kun je een heerlijk soepje maken. Die is lekker romig. De staafmixer is mijn grootste vriend met al die lekkere soepjes. Ik sport niet in de sportschool. Dat kan mijn portemonnee even niet aan. Ga elke dag op de Wii en s'avonds fietsen met de kids. Ik heb vandaag een tweedehandsje gekocht op marktplaats. Ik ben nu 1,3 kg kwijt maar ben dan ook nog maar net bezig. Ik ben wel samen met mijn zus begonnen. Dat werkt heel motiverend om het samen met iemand te doen. Ik ben 1.60 m en moet zeker 25 kg afvallen. Juist de verhalen over de vliegende start motiveren mij enorm. Ben benieuwd naar meer reacties.

nanda12

Bericht door nanda12 » 05 jul 2009, 20:02

Mijn ervaring met Prodimed is geweldig. Binnen een week was ik 4.5 kg afgevallen!
Veel te snel. Ik ben niet doorgegaan want het grootste nadeel van dit dieet is, dat het heel veel geld kost.

ellepel79
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 167 cm
Welk dieet volg jij?: Prodimed
Startdatum: 17 augustus 2009
Startgewicht: 103
huidiggewicht: 86
Streefgewicht: 70

Bericht door ellepel79 » 29 aug 2009, 08:49

Ik ben nu bezig met mijn 2e week en het valt mij 100% mee! Afgelopen maandag mocht ik voor het eerst naar de consulente. Best wel spannend, zal het dieet effect hebben? Nadat ze de controle had uitgevoerd, mocht ik op de weegschaal. Het resultaat? -5,4 kilo in één week!!! Ongelooflijk toch. A.s. dinsdag mag ik weer. Ik hoop dat er dan weer een paar kilo's af zijn. Want, dan zit ik al heel dicht bij 1/3 van het aantal kilo's wat ik moet afvallen. En dat in slechts 2 weken... :14:

mona66
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 168
Startdatum: 01/09/2009
Startgewicht: 74,9
huidiggewicht: 74,9
Streefgewicht: 65

Bericht door mona66 » 01 sep 2009, 18:21

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier. Vandaag heb ik mijn consult gehad en morgen begin ik met Prodimed. Ik weeg 74.9 kg en wil naar de 65 kg. Ben heel benieuwd.
Ik was begonnen met Modifast maar dat werkt helemaal niet en je wordt er super slap van. Ook geen wonder als je ziet dat je maar 500 calorieen binnenkrijgt per dag.
Tips zijn welkom...!

Regeltante
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 173 cm
Welk dieet volg jij?: 5-dagen Goednieuws vetvrij dieet
Startdatum: 31 augustus 2009
Startgewicht: 85,1 kg
huidiggewicht: 83,6 kg
Streefgewicht: 79 kg

Bericht door Regeltante » 03 sep 2009, 21:07

Hallo allemaal,
eind vorig jaar heb ik ook het Prodimed dieet gevolgd, wat me zeer goed bevallen is. In 12 weken tijd 16,5 kilo kwijtgeraakt. Vooral de oneven weken gingen zeer hard bij mij (zo'n 3,5-4 kilo per oneven week); de even weken liepen wat rustiger. Dit vond ik zeker niet erg, zodat mijn lichaam langzaam aan de wisseling kon wennen. Sindsdien heb ik niet meer snel van transpiratie. Ik was vroeger een warmbloedig type; sinds ik ben afgevallen meer een koud type en heb daardoor ook sneller dikkere kleding aan.
Ondanks dat ik lichtelijk (5 kilo) weer ben aangekomen :4: (door stressituaties op zowel werk en privé), kan ik het gewicht zelf redelijk goed :9: zelf bijstellen door bv. 2 of 3 weken de koolhydraten (brood, aardappels en pasta's) hooguit 2x in de week te nuttigen.
Dit dieet is zeker een aanrader!!!! :8:

JannyKruijt

Bericht door JannyKruijt » 05 sep 2009, 23:00

Ik vind het Prodimed dieet super.
Op geen enkele manier kan je zo makkelijk en moeiteloos afvallen.
En nog veel ook. Ik voel mij in ieder geval super !!!!!
Heb al diverse mensen in mijn omgeving enthousist gemaakt en deze zijn er allemaal aan begonnen met goede resultaten. Het werkt dus ECHT bij IEDEREEN.

ellepel79
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 167 cm
Startdatum: 17 augustus 2009
Startgewicht: 103
huidiggewicht: 86
Streefgewicht: 70

Bericht door ellepel79 » 16 sep 2009, 17:42

Ik ben ook helemaal blij met het prodimed dieet. Ik ben op 17 augustus jl. begonnen en inmiddels al 10 kilo lichter! Het is zo leuk dat mensen het nu ook gaan zien. Maar de dingen die je zelf merkt (meer energie, kleren die losser zitten) zijn toch wel het allerleukste. Ik moet nu nog 3 weken en mag dan naar fase 2. Kijk daar wel naar uit, want een lekker stukje vlees is toch wel een gemis.

Iedereen die er mee wil beginnen of al mee bezig is; HEEL VEEL SUCCES.

Groetjes,

Ellen.

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 157 cm
Welk dieet volg jij?: prodimed
Startdatum: 7 September 2009
Startgewicht: 63.9 kg
huidiggewicht: 57. kg
Streefgewicht: 53 kg

Bericht door miss-sunshine » 17 sep 2009, 22:30

Hallo Allemaal,
Ik ben nieuw hier en vind het gezellig om mijn ervaringen op een forum te delen. Hoop dat het hier gezellig druk is, en vooral dat mijn dieet goed blijft werken. Ik ben samen met mijn man op 7 September met het prodimed dieet begonnen. Mijn neef was ongeveer 2 weken daarvoor aan de slag gegaan. Nadat we gestopt zijn met roken, zijn er in de afgelopen jaren wel wat meer kilo's aangekomen. Maar nu is het tijd om er iets aan te doen. Regelmatig aan een "normaal" dieet begonnen, maar als er dan 4 kilo af waren, dan stopte het zo'n beetje. En bij het onregelmatige werk (gezondheidszorg) dat we hebben, is ook niet ieder dieet handig. Bij dit dieet is het geen probleem. Het is wel erg jammer dat het zo duur is, maar ja roken was ook duur, en dat hebben we vele jaren gewoon gedaan. :3: Wij mochten meteen in fase 2 starten, en de eerste week, heb ik vreselijk veel honger gehad. Nu is het bijna over, nog niet helemaal. Mijn eerste weegsessie heb ik gehad. In eerste instantie dacht ik nog van; ik stop er mee. Er was maar 700 gram gewicht vanaf :1: Maar nadat ze me nogmaals goed had uitgelegd hoe het in zijn werk gaat, bleek ik toch veel vet kwijt te zijn. 2.1 kilo pure vet !! Nou gelukkig dan maar.
Wij moeten 5 zakjes per dag gebruiken van haar. Iedere 3 uur 1 zakje. We roerbakken veel.
Een groot minpunt op dit moment is, dat ik veel last van mijn darmen heb, in de zin van luchtigheid :furz: Erg genant als je ergens bent, en niet kunt vluchten. Misschien dat het door het roerbakken komt, maandag even navragen.
Nou dit was het voor nu wel even geloof ik. Ik wens alle andere heel veel succes toe !!
groetjes sunshine. :sun:

m.

Bericht door m. » 27 sep 2009, 21:00

Hoi,

Ik ben vandaag begonnen en zit nu een beetje te surfen op de computer.
De smaak van de zakjes die ik vandaag gegeten heb vallen tegen.
Vanmorgen de havermout en vanavond het omelet.
Gaat het wennen of moet ik het er maar gewoon mee doen.
Ik word er zelfs misselijk van. :4:

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door miss-sunshine » 28 sep 2009, 23:42

Hallo M,

Ook ik ben op dieet samen met prodimed. Moet zeggen dat ik de zakjes niet vies vindt. Op een uitzondering na dan.
Kwestie van smaak denk ik. Dus voorlopig door de zure appel heenbijten lijkt me.

Hoe is het nu met de smaak, nu je weer enkele dagen verder bent?
Wanneer heb je je weegdag?
Vindt het leuk om nog eens van je te horen. Het is niet zo druk met prodimedders. :14:
enne succes natuurlijk.

groetjes sunshine

m.

Bericht door m. » 01 okt 2009, 10:30

Daar ben ik weer.
Het gaat wel wat beter nu. Ik heb denk ik de eerste dagen gewoon de verkeerde zakjes uitgekozen.
Het soms af en toe nog wel een hongergevoel, maar als dat goed is gaat dat nog wel weg.
Ik moet me zaterdag voor de eerste keer wegen, dus ik ben benieuwd.
Hoe gaat het bij jou?
miss-sunshine schreef:Hallo M,

Ook ik ben op dieet samen met prodimed. Moet zeggen dat ik de zakjes niet vies vindt. Op een uitzondering na dan.
Kwestie van smaak denk ik. Dus voorlopig door de zure appel heenbijten lijkt me.

Hoe is het nu met de smaak, nu je weer enkele dagen verder bent?
Wanneer heb je je weegdag?
Vindt het leuk om nog eens van je te horen. Het is niet zo druk met prodimedders. :14:
enne succes natuurlijk.

groetjes sunshine

miss-sunshine
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter

Bericht door miss-sunshine » 03 okt 2009, 19:28

Hoi M,

Ja als je eenmaal je weg gevonden hebt met al die zakjes, dan wordt het steeds lekkerder. Ik roerbak heel veel. Meestal een pan vol met groenten uit de A lijst, en neem dan 100 gr. van de B groenten. Door steeds andere kruiden over de geroerbakte groente te strooiën lijkt het iedere keer weer of er iets anders op het bord ligt. Je zult zien dat je per week creatiever wordt.
Heb je de pizza toevallig al uitgeprobeerd. Gemaakt van het prodimedbrood?
nee? nou probeer maar eens, is echt lekker.
bolletje uitrollen tot een bedempje deeg. pizzakruiden eroverheen strooiën en daaroverheen al wat je lekker lijkt uit de A lijst van groenten eroverheen. en hoppa de oven in. T'is weer eens iets anders.

Ook klop ik 2x per week een eiwit helemaal stijf, en doe dat door een dessert heen. Ben je meteen behoorlijk gevuld, en enkel een eiwit mag je hebben.

Ik moet maandag weer gaan wegen, weet nu nog niet hoeveel eraf is. Dat er iets af is, merk ik aan mijn kleding.
Kan weer heel voorzichtig broeken aan, die op het stapeltje --> te klein lagen.
Ik hoop dat ik nu de 60 op de weegscchaal zie. :14:

Toch ben ik stiekum ook heel blij als ik weer mijn tanden in een broodje kaas mag zetten. Of een lekker bordje macaroni mag eten.

Ik kom niet echt van mijn honger af, doordat mijn lichaam veel moeite heeft met in ketose belanden. Hoe dat komt, weet de diëtiste niet. Ach ik heb altijd al dingen anders gehad dan wat normaal is. :13:

groetjes sun sunshine

Plaats reactie

Terug naar “Prodimed Informatie en Ervaringen”