buikwandcorrectie na afvallen

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
Plaats reactie
Margo Nicolai.

buikwandcorrectie na afvallen

Bericht door Margo Nicolai. » 03 okt 2014, 22:48

Hallo,

Ik was gewoon nieuwsgierig naar de recepten, die Jasper Alblas zijn cliënten (die af willen/moeten vallen) adviseert en heb deze gevonden.
Ik ben 172 centimeter en ik weeg nu 61 kilo en dat is al ruim 2 jaar ónveranderd gebleven (in 1945 geboren).

Zónder hulp van een deskundige, ben ik (voldoende) afgevallen; vóór 2012 woog ik namelijk 75 kilo.

Deze maand oktober onderga ik een buikwandcorrectie, want ik wil graag weer een strakke(re) buik, nu ik zoveel vet kwijt ben. De kosten van deze ingreep worden niet door de ziektekostenverzekering vergoed.

Sinds een week heb ik een stappenteller en zodoende wéét ik, dat ik gemiddeld bijna vier kilometer per dag loop. Elke avond, vlak voor het naar bed gaan, schrijf ik het aantal stappen (van één dag) in mijn agenda en zet de teller weer op nul (klaar voor de volgende dag).
Voor mij is dit apparaatje een zéér positieve stimulans gebleken, om veel te bewegen.

Hartelijke groeten
van Margo Wiersema-Nicolai

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”