Afslanken met Universal Contour Wrap

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
Plaats reactie
Klijnduin

Afslanken met Universal Contour Wrap

Bericht door Klijnduin » 12 feb 2014, 06:48

De universal Contour Wrap is een afslankkuur die ervoor zorgt dat je een in korte tijd een kledingmaat kunt afvallen. Het is een behandeling die niet uitsluitend bedoeld is voor mensen die willen afvallen maar ook moor iedereen die verstraking, versteviging en ontgifting van het lichaam wil.

Universal Countour Wrap

De Universal Countour Wrap werkt op plaatsen waar je moeilijk kunt afvallen. De zogenaamde probleemzones zoals buik, benen en billen. Na een zwangerschap kun je de huid verstevigen. In korte tijd resultaat. De kuur kan gevolgd worden bij verschillende schoonheidsalons.

Gratis Universal Contour Wrap Behandeling

Vertel waarom jij een Universal Contour Wrap nodig hebt en maak kans op 5 behandelingen t.w.v. 100 euro.

Jouw Ervaring

Heb je ervaring met Universal Contour Wrap? Laat dan jouw reactie achter.

smittie

Re: Afslanken met Universal Contour Wrap

Bericht door smittie » 21 mei 2014, 22:58

Waauwh dit lijkt me super naar 15 kg af te zijn gevallen zo'n 2 jaar geleden en nu nog niet te vreden te zijn over mijn buik lijkt me dit een super oplossing..ben ontzettend benieuwd hoe dit in de praktijk uitpakt

Mie

Re: Afslanken met Universal Contour Wrap

Bericht door Mie » 05 jun 2014, 10:40

Mijn schoonzusje heeft er goede ervaringen mee, echt centimeters verschil!
Ik zou het ook graag uit proberen maar het is zo duur...

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”