Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
Annie123

Re: Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Bericht door Annie123 » 13 aug 2013, 18:44

Annie123 schreef:Hallo hier hetzelfde, net binnen gekregen en las iets over next delivery. Heb gelijk gemaild dat ik hier geen toestemming voor geef. Hoe is het bij jullie afgelopen? pakketje retour afzender gestuurd? heel stom natuurlijk is mij nog nooit gebeurd...
Ik zie nu pas meer reacties, mijn pakketje is ongeopend, retour sturen dus!?

Gast

Re: Julia de Boer Avileaen en Nuvoryn

Bericht door Gast » 14 aug 2013, 14:51

esthersimba schreef:
Do 143 schreef:Ik heb trimatol besteld en kon voor €4 een proef pakketje bestellen! Is het ook bij deze zo dat je na 14 dagen moet reageren als je het niet wilt ? Anders zit je eraan vast ?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Nora hoe moet ik die creditcard dan laten vernietigen. Ik kan hem toch niet zo maar opzeggen

I.L.

Bericht door I.L. » 14 aug 2013, 16:48

ik heb onmiddellijk (de dag zelf nog van de bestelling) een mailtje gestuurd naar het mail adres dat op de site aangegeven wordt. en heb het gratis paketje de dag na ontvangst onmiddellijk terug opgestuurd (wat me natuurlijk wat heeft gekost) zonder te openen. 4 dagen later krijg ik mailtje dat alles in orde is. Geen geld zal nog van mijn creditcard genomen worden en mijn geld wordt teruggestort binnen de 5 à 30 dagen (hiervoor nog afwachten dus.

deb
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door deb » 17 aug 2013, 00:30

ik heb hetzelfde aan de hand...
ik heb naar cartstop gebeld en ze hebben mijn kaart geblokkeerd na dat ik de uitleg had gedaan.
Maar nu lees ik dat kaart blokkeren niet voldoende is? Wat moet ik dan doen?

cora

Bericht door cora » 20 aug 2013, 18:30

In een eerdere mail hebben trimatol / julia de boer gezegd dat het bestelde is geleverd. Tot op heden nog niets ontvangen maar wel allang betaald ? Moet hier dan niet voor getekend worden. Graag verneem ik van u z.s.m waar mijn bestelling dan is gebleven ? Met vriendelijke groet, Cora

Annie123

Bericht door Annie123 » 20 aug 2013, 20:30

Ik heb ook het pakketje weer ongeopend retour gestuurd. Moet zeggen dat ik netjes en zeer vlot beantwooord werd per mail. Nu nog even afwachten idd wat er op me credit card gebeurd maar heb voldoende bewijs om een cash back te doen. Good luck iedereen.

Ingrid

Bericht door Ingrid » 21 aug 2013, 11:16

Hallo allemaal,

wij worden dus allemaal in de maling genomen nu, ook ik heb proefpakketje besteld en opengemaakt om TE PROBEREN en heb nu dus 2e pakket net binnengekregen na vakantie en de derde is denk ik al onderwge want ook deze is al afgeschreven grrrr......

Ik heb dus proefpakket geopend, maar 2e pakket niet, dus terugsturen aangetekend, raden jullie mij aan ?

Jeetje wat stom, is mij nog nooit gebeurd ! Denk altijd dat dat mij niet zal overkomen, maar in de strijd om de kilo's probeer je eens iets waarvan je denkt, dat zou best eens kunnen werken !!

Hoor graag wat jullie zouden doen in mijn geval dat het proefpakketje al geopend is.

vriendelijke groet,
Ingrid

ANNICK

Bericht door ANNICK » 28 aug 2013, 09:42

Wat ik gelezen heb van jullie lijkt mij heel interessant en dan nog meer voor de energie.
Maar dus ook voor het buikje.
Maar ik heb wel een probleem en dat is het volgende nl. ik bezit helaas niet over credietkaarten.
Telkens ik iets bij een firma bestel gebeurt dit in de meeste gevallen wel met een overschrijving.
Ik hoop dus ook dat jullie dit toestaan.Zoniet kan ik helaas niet van de beide artikels gebruik maken,wat jammer zou zijn.Daar ik heus wel zeker meer energie zou kunnen gebruiken. Ik heb in het verleden al vele produkten uitgeprobeerd toch hopeloos en geld weg!!!
Wel steun ik erop dat ik GEEN abonnement hoef daar ik het financieel niet breed heb.Liever de waarheid hier zeggen.
Hierbij sluit ik dan met de meest beleefde en vriendelijke groeten af en wens jullie veel succes in de toekomst.
ANNICK

Jaap

Bericht door Jaap » 28 aug 2013, 14:05

Geen idee wat te doen, proefpakketje geopend teruggestuurd...wil er niets meer van thuis hebben.
Echter geven ze wel aan dat het abonnement nu pas opgezegd kan worden wanneer de totale betaling (dus ook voor het tweede pakket) voltooid is.

Creditcard is geblokkeerd, kan niets meer vanaf is mij verzekert.

Maarja wat nu???

Gast

Re: trimatol. van www.health-c-p.com

Bericht door Gast » 30 aug 2013, 17:13

esthersimba schreef:Wie heeft dit produkt besteld en zit vast aan een abonnement?
hallo , mijn excuus voor mijn nederlands:-) ik heb ook een proefpaket besteld en wat was mijn verbazing ! 2 dagen later was mijn credietkaart 158€ afgetroken... il heb mijn kaart laten blokeren en een klacht ingediend bij mijn kaart.be, normaal gaan ze mijn kaart weer kredieteren , maar opgelet als je dat niet doe blijven ze om de 2 maanden uw rekening met iedere keer 158€ debiteren...

Gast

Bericht door Gast » 30 aug 2013, 17:21

deb schreef:ik heb hetzelfde aan de hand...
ik heb naar cartstop gebeld en ze hebben mijn kaart geblokkeerd na dat ik de uitleg had gedaan.

Maar nu lees ik dat kaart blokkeren niet voldoende is? Wat moet ik dan doen?
naar de website mijn kaart.be een klacht indienen, trimatol is naar schijnt een spook firma , je kan zelf geen mail opsturen ....en hun postbus in denmark bestaat gewoon niet

grit

Bericht door grit » 01 sep 2013, 22:31

Gelieve mij een adres op te geven waar ik de 2de zending kan terugsturen en mijn 158 euro recuperen. Ik verbied u tenzeerste nog geld af te halen van mijn kreditkaart of ik zet een vervolging in.Deze fraduleuze praktijk wordt ook gemeld aan Testaankoop.

L33la

Bericht door L33la » 19 sep 2013, 13:58

Is er nu iemand die weet hoe je dit moet oplossen?

Graag een duidelijk stappenplan!
Dit geeft heel erg veel stress!

316 euro is veel geld om te verliezen.

Help help help...

Roland

Bericht door Roland » 30 sep 2013, 17:04

goedenavond ik heb de website gevonden waarop je kan inschrijven tem 16/9 (vandaag) om een staal van Trimatol te kunnen bekomen aan 4€.
Hoe kan ik nog deelnemen aan deze actie?
Kan u mij zo snel mogelijk iets laten weten aub?
alvast bedankt

groetjes

Roland

marcel peeters

Bericht door marcel peeters » 13 okt 2013, 15:04

Proefpakket ontvangen en teruggestuurd naar denemarken.Gelieve geen verdere paketten te sturen.Dit is duidelijk oplichting,heb dan ook klacht neergelegd bij politie
marcel peeters

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”