Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
Anissa
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :
Re: Julia de Boer Avileaen en Nuvoryn

Bericht door Anissa » 08 aug 2013, 00:40

Denise, zou ik het mailtje mogen dat jij gestuurd hebt?

MeMyself&I

Bericht door MeMyself&I » 08 aug 2013, 07:54

zojuist het volgende mail gestuurd en nu afwachten op reactie.

Dears

I ordered on August/04/2013 a trial package on www.health-c-p.com for the following products

TRIMATOL order number is: 0000000

LIFE DETOX order number is: 0000000

My details are as following

Mr. blablabla
blablabla straat
0000 antwerpen (Belgium)
E-mail: [email protected]

I read the following on the terms & condition for TRIMATOL

1.0.AGREEMENT ABOUT CURRENT SUBSCRIPTION
1.1.When buying goods and products via the Sales Channel, you enter into an agreement about current subscription of TRIMATOL. You undertake to receive and pay for the welcome package and the first ordinary consignment. If subsequently you do not want to receive any further consignments, you must terminate your current subscription, cf. item 1.4.

1.2.First you will receive the Trimatol welcome package with a certain number of days' use of the product. You shall only pay EUR 4.00, which covers postage and handling costs for the welcome package.

1.3. 7 days after the welcome package has been sent, the Company will forward the first ordinary package. For ordinary packages, you shall pay the normal price EUR 158.00. Ordinary packages will be forwarded to you every 2 months, until you terminate the subscription, cf. item 1.4.

1.4.Your current subscription can be terminated by sending an e-mail to [email protected]. All support regarding customer relations will be exercised in English. Please note that the Company must receive information in writing about your termination no later than 14 days before your subsequent package.

and the same fot the Life Detox product

1.0.AGREEMENT ABOUT CURRENT SUBSCRIPTION
1.1.When buying goods and products via the Sales Channel, you enter into an agreement about current subscription of LIFE DETOX. You undertake to receive and pay for the welcome package and the first ordinary consignment. If subsequently you do not want to receive any further consignments, you must terminate your current subscription, cf. item 1.4.

1.2.First you will receive the Trimatol welcome package with a certain number of days' use of the product. You shall only pay EUR 4.00, which covers postage and handling costs for the welcome package.

1.3. 7 days after the welcome package has been sent, the Company will forward the first ordinary package. For ordinary packages, you shall pay the normal price EUR 158.00. Ordinary packages will be forwarded to you every 2 months, until you terminate the subscription, cf. item 1.4.

1.4.Your current subscription can be terminated by sending an e-mail to [email protected]. All support regarding customer relations will be exercised in English. Please note that the Company must receive information in writing about your termination no later than 14 days before your subsequent package.

With this E-mail I Hereby confirm that I want my current subscription to be terminated. I do not want to receive any products anymore from Health Care.

Pls confirm this E-mail by replying back to this E-mail !!

thanks and best regards

Mr. Blablablbla

Anneleen

Bericht door Anneleen » 08 aug 2013, 08:57

Beste,

wat is het email adres waarnaar u dit gestuurd heeft?

Gaat het volgende bedrag van 154 euro dan zomaar van je creditcard??

Heb ook proefpakket besteld..

esthersimba

Bericht door esthersimba » 08 aug 2013, 19:43

Anneleen schreef:Beste,

wat is het email adres waarnaar u dit gestuurd heeft?

Gaat het volgende bedrag van 154 euro dan zomaar van je creditcard??

Heb ook proefpakket besteld..
Do 143 schreef:Ik heb trimatol besteld en kon voor €4 een proef pakketje bestellen! Is het ook bij deze zo dat je na 14 dagen moet reageren als je het niet wilt ? Anders zit je eraan vast ?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Hoi Anneleen. Het emailadres is [email protected]. Je krijgt eerst een proefpakket. Als je deze open maakt kun je hem niet meer terug sturen. Maar in het proefpakket zit een brief waarin staat dat de volgende zending op een bepaalde datum word verzonden. Als je het proefpakket dus niet binnen een bepaalde tijd terug stuurt dan betaal je dus inderdaad 158 euro. De creditcard maatschappij kan er niks aan doen omdat het bij de voorwaarden staat op de site. Nou toen ik bestelde en dat was niet op de site https://www.health-c-p.com/subs/langCho ... ex.php?v=1
Daar kun je namelijk helemaal geen produkten bestellen. Maar daar vond ik wel de voorwaarden. Ik adviseer je het proefpakket terug te sturen naar denemarken aangetekend en het product af te melden via de email. Je hebt dan bewijs als de 158 euro word afgeschreven van je creditcard dat je het product niet hebt.

esthersimba

Re: Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Bericht door esthersimba » 08 aug 2013, 19:47

Het pakketje aangetekend retour zenden kost 10 euro. Gaan we met zijn allen aangifte doen? Wie doet er mee. Mijn email is [email protected]

Irisdavirus

Trimatol en Life Detox

Bericht door Irisdavirus » 09 aug 2013, 05:00

Heb Trimatol en Life Detox welkomstpakket gebruikt en gelijk verdere levering stopgezet. Toch moet je daarvoor betalen, 158,- pér prodúct! Dus ik ben 316,- lichter en je kunt alleen je geld terugkrijgen als je het welkomstpakket niet hebt gebruikt! Tja, hoe kan ik het dan testen?? Niet dus. Rechtsbijstandsverzekering helpt wellicht, invullen PDF "transactie betwisten" van Credit Card lijkt n oplossing, vandaag laatste werkdag om op te lossen :-/..

ploucheke
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door ploucheke » 09 aug 2013, 10:35

Hoi,

Ik heb ook het proefpakketje besteld van trimatol voor 4€, heb onmiddelijk erna gebeld voor het te cancelen. de persoon die ik aan de lijn had heeft dit gedaan en zei dat ik een besvestiging ervan zou krijgen dit heb ik nog niet gekregen ondertussen. heeft er iemand een idee wat ik ondertussen nog kan doen?

Groetjes

annekes

Bericht door annekes » 09 aug 2013, 10:43

kopt het dat corexin en life detox ook van Health-c-p zijn?

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 09 aug 2013, 10:48

annekes schreef:kopt het dat corexin en life detox ook van Health-c-p zijn?
Klopt! Er is ook een review geschreven over Corexin en Life Detox Patch

Sanne
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Anoniem1234

Bericht door Anoniem1234 » 09 aug 2013, 15:44

Zit met hetzelfde probleem, €4,- welkomstpakket en wist niets van de volgende zendingen.

Ben nu in mailcontact waarin ze totaal niet willen meewerken, helaas is er 1 pilletje uit het welkomstpakket en daarom moet ik 158 euro gaan betalen voor iets waar ik niets van af wist en wat ik niet wil.
Dit ga ik ook gewoon niet doen en gegevens zijn geblokkeerd.

Ben nog steeds in mailcontact en heb gedreigd verdere stappen te ondernemen.

Ben benieuwd.

Gast

Bericht door Gast » 09 aug 2013, 22:02

e.m schreef:Ik zou heeeell graag een mail adres willen waarop ik hun kan "terroriseren". Ik pik dit niet, wij weten allemaal hoe hard we voor ons geld moeten werken,en dan flikken ze dit!? Graag een email adres dus..
Health Care Payment <[email protected]>

esthersimba

Bericht door esthersimba » 10 aug 2013, 11:39

Do 143 schreef:Ik heb trimatol besteld en kon voor €4 een proef pakketje bestellen! Is het ook bij deze zo dat je na 14 dagen moet reageren als je het niet wilt ? Anders zit je eraan vast ?

Hoi Iris,

Jij hebt dus ook het proefpakket geopend net als ik. Ik kreeg vandaag opeens 2 pakketjes. Gelukkig stond ik voor de postbode toen deze kwam. Ik heb gezegd dat ik ze niet wil. De pakketjes had hij zo in de briefenbus gegooid als ik niet voor de deur stond. Wie gaat er nu een pakket versturen van 158 euro waarde en deze met de gewone post laten versturen. Ik ga die pillen ook niet meer gebruiken ik vertrouw het niet meer. Ik heb van 1 product die ik had besteld een canccel gekregen op de mail maar krijg hem nu gewoon weer aangeboden via de post. Krijg hier grijze haren van. Heb jij dat formulier ingevuld van de creditcard? Die 158 euro per product zullen we toch moeten betalen of kunnen we die via de creditcard terugkrijgen. Welke heb jij?

gr Esther

nora

Bericht door nora » 10 aug 2013, 12:56

Creditkaart laten blokkeren helpt niet. Ik had het gelijk geblokkeerd maar ze konden toch die 4 eur afschrijven..Omdat het een abonnement is kunnen ze toch geld afschrijven!!! Jullie moeten creditkaart laten termineren/vernietigen om dit te stoppen. Je moet erg duidelijk zijn in gesprek met je bank omdat ze dit niet in eerste instantie willen doen, maar ze hebben meer meldingen dus is mij gelukt om mijn cc te laten vernietigen. Dan pas is het einde oefening voor die oplichters. Als ze die 158 eur hebben afgeschreven dan moet je pdf transactie betwisten invullen en dan gaat de bank aan de slag om het terug te vorderen. Maar dan ben je je geld eerst kwijt en aanhoudende zorgen of je het wel terugkrijgt. En Health CP heeft het ook over “”revocation deal” en dat kan betekenen dat ze het termineren van abo ook in rekening zullen brengen. Vuile oplichters!!! Dus allemaal snel je cc laten VERNIETIGEN ipv blokkeren. Ik ben er ook voor om een gezamenlijke aangifte te doen. Ik mail je wel Ester. HealtCP is een malafide bedrijf en dient te worden aangepakt door de politie. Niet zelf lopen bellen en mailen met het bedrijf want ik denk dat dat geen zin heeft omdat ze steeds lopen te draaien en lange verwarrende mails sturen. Het slaat nergens op.
mvg,

esthersimba

Bericht door esthersimba » 12 aug 2013, 18:58

Nora hoe moet ik die creditcard dan laten vernietigen. Ik kan hem toch niet zo maar opzeggen

Annie123

Bericht door Annie123 » 13 aug 2013, 18:36

Hallo hier hetzelfde, net binnen gekregen en las iets over next delivery. Heb gelijk gemaild dat ik hier geen toestemming voor geef. Hoe is het bij jullie afgelopen? pakketje retour afzender gestuurd? heel stom natuurlijk is mij nog nooit gebeurd...

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”