Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
marianne
Re: Julia de Boer Avileaen en Nuvoryn

Bericht door marianne » 05 aug 2013, 13:11

Ik heb tegen beter weten in ook besteld voor de voorwaarden te lezen, meten het nummer gebeld, en de subscription gecancelled. Meteen een bevestiging gekregen per email.. ben benieuwd..

Lees hier een review en ervaringen met Trimatol Afslankcapsules

nora

Bericht door nora » 05 aug 2013, 16:00

otmanebc schreef:Ja hier nog 1 ik ben er zojuist ook ingetrapt
heb net zo'n gratis package besteld
en dan pas ging ik de voorwaarden lezen, ik zit nu vast aan een abonnement
wat moet ik doen....????????
Ik ben er ook ingetrapt! Gelijk na ontvangst van de bevestigingsmail en mail teruggestuurd om het af te zeggen. Ik heb ook bevestiging gekregen. Maar de proefpakketje was al onderweg en die moet ik dan terugsturen naar dat adres in Denemarken wat op de website staat. Hoe duur dat is geen idee. Mijn gevoel zegt dat het echt een foute boel is en ik heb mijn creditcard geblokkeerd. Als het een abonnement is dan komen ze toch door zeiden ze bij de bank. Ik twijfel nu of ik dat proefpakketje moet weigeren aan de deur. Wat gaat er dan gebeuren? Als je het terugstuurt dan heb je toch weer kosten gemaakt en als ze dat niet op tijd hebben dan sturen ze toch vervolg verzending die dan 158 euro kost. En als het goed is ben je pas dan er vanaf omdat je het afgemeld hebt en volgens de voorwaarden worden de volgende verzendingen en afschrijvingen stopgezet. Het is een oplichting en misschien moeten we alle een melding doen bij de politie.
Graag hoor ik jullie mening of tips hoe je dit het beste en met minste financiele schade kunt oplossen.
mvg,

nora

Bericht door nora » 05 aug 2013, 17:13

anoniem1987 schreef:Hoi liss,

Ik had hetzelfde, heb vanmorgen gebeld naar het nummer dat ze vermelden op hun website http://www.health-c-p.com (00442035982170) kreeg daar iemand aan de lijn en gevraagd mijn subscription te cancellen. De jongeman gaf aan mijn abonnement gecancelled te hebben. Nu op hoop van zegen dat dit ook daadwerkelijk zo is.

Gr.
Ik zou het niet vertrouwen. Krijg je dan ook niet dat proefpakketje + de eerste verzending toch niet en dat het daarna pas de cancelling ingaat. Als je de proefpakketje op tijd terugstuurt en zij dit ontvangen hebben dan pas sturen ze geen verdere pakketten. Oplichting dus...
Ik zit me echt zorgen te maken...
Heeft iemand een goede tip wat te doen????
mvg,

Steph1503

Bericht door Steph1503 » 05 aug 2013, 18:07

Hallo allemaal,

Trap er niet in!!! Als er echt een dergelijk product zou bestaan dat zo goed zou werken dan zou dit ook door dokters geadviseerd worden! Mocht je toch zo nieuwsgierig zijn en er in willen trappen lees dan goed de voorwaarden, en dan vooral het stukje dat ik hieronder gekopieerd heb:

1.2.First you will receive the Trimatol welcome package with a certain number of days' use of the product. You shall only pay EUR 4.00, which covers postage and handling costs for the welcome package.

1.3. 7 days after the welcome package has been sent, the Company will forward the first ordinary package. For ordinary packages, you shall pay the normal price EUR 158.00. Ordinary packages will be forwarded to you every 2 months, until you terminate the subscription, cf. item.

TRAP ER DUS NIET IN!!!!!!

nora

Bericht door nora » 05 aug 2013, 21:24

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand van jullie echt een goede tip heeft wat je het beste kunt doen in dit soort misleidende aankopen. Ik weet nog niet of het blokkeren van creditcard en terugsturen van producten helpt.
mvg,

nora

Bericht door nora » 06 aug 2013, 12:41

Het beste is om pakket te weigeren. Niets ondertekenen. Als het bij de postkantoor achtergelaten wordt niet ophalen. Dan gaat het toch weer retour afzender. Melding doen bij de politie en tnt over internet fraude.

Beb

Bericht door Beb » 06 aug 2013, 14:24

Goed lezen!
Na dat proefpakketje van 4 euro zit je vast aan de eerste 'echte' dosis voor € 159,00, wordt sowieso van je credit card geboekt, want daar geef je toch echt zelf toestemming voor bij het invullen en verzenden!
Pas na de eerste 'echte' dosis zou je het stop kunnen zetten!

Muchacha

Bericht door Muchacha » 06 aug 2013, 19:38

Hoi,
Ook ik heb een proefpakketje besteld van Trimatol en LIFE Detox.
Om het te proberen... Zit ik nu aan een abonnement vast... Nee toch? HELP!
Wat moet ik doen om dit stop te zetten? Kan iemand mij dit laten weten via mijn mailadres: [email protected]

Ik ben jullie heel erg dankbaar!
Groetjes Kelly

Anneke

Bericht door Anneke » 07 aug 2013, 13:58

Trimatol en Life Detox - 'het' België (volgens de site)

Ziehier de 'verdachte' gegevens op de belgische site:
'Dieettrends: Een blik op top diëten van de in België' -> daar staat minstens een woord te veel ..

'Consument Gezondheid Wekelijks'-> wat voor een vertaling is dit?

Namen bovenaan advertentie:' Laura Korhonen en Joni Virtanen' -> rare namen van bestaande mensen weliswaar

Getuigenis van Sarah Santospago, gezondheids- en dieetcolumnist -> enorm nederlandstalige naam, wel origineel

In de tekst spreekt men dan over een 'framboos-dieet' (onder foto), dan over het 'green coffee bean dieet'

'Verrassend genoeg, moeten veel mensen die dagelijks worstelen met hun gewicht nog vernemen van deze krachtige optie.' -> argh
'Zelfs na het doorzoeken van bergen aan onderzoek. ' -> doorzoeken van onderzoek, jaja

'De promotie eindigt op
Woensdag 07 Augustus, 2013 .' -> typisch

'Anna zegt:
11:33 AM Dinsdag 06 Augustus, 2013 Mijn vrienden en ik waren benieuwd aan het wachten wanneer het Green Coffee Bean dieet in de media zou komen. Minstens 5 van ons hebben het Green Coffee Bean dieet gevolgd (en we betaalden meer dan ₤300 pond) en we verloren allemaal een hoop kilo's. Dit product is werkelijk ongelooflijk en heeft onze levens veranderd. Veel geluk aan iedereen die dit geweldige product probeert.
Hanna zegt:
11:50 AM Dinsdag 06 Augustus, 2013 Ik zag dit rapport onlangs op tv en was verbaasd over de resultaten. Ik ga binnen zes maanden trouwen dus de timing kon niet beter zijn! Bedankt voor de tip!
Mikko zegt:
1:54 PM Dinsdag 06 Augustus, 2013 Ik zie overal Green Coffee Bean diëten. Mijn moeder had er zelfs over een paar dagen geleden omdat één van haar vrienden 5.5 kilo verloren had in de eerste 15 dagen! Ik moet het zeker proberen, bedankt...'
-> Hm , ponden kennen we hier niet , 'proberen', typisch hoe-overuig-ik-de-klant-getuigenissen

'Plaats een reactie
De opmerkingen werden gesloten vanwege spam. Probeer het later nog eens' -> allez

Site zuid-afrika: daar hebben ze het wel over raspberry ketonen
http://womenshealthmag.xxx/za/news/diet-alert!/
'Commenting has been temporarily disabled due to spam. Commenting will be re-enabled shortly... ' -> tiens, hier ook al?
etc.etc.

Anneke, feel free to use all data

esthersimba

Bericht door esthersimba » 07 aug 2013, 15:23

Do 143 schreef:Ik heb trimatol besteld en kon voor €4 een proef pakketje bestellen! Is het ook bij deze zo dat je na 14 dagen moet reageren als je het niet wilt ? Anders zit je eraan vast ?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb contact met die vrouw op de email. Heb 2 produkten besteld en helaas 1 pakket open gemaakt toen het binnen kwam. Ik zit nu begrijp ik aan een abonnement vast van 60 pillen waarvoor ik 158 euro moet betalen. Dat is echt ongehoord daar er op de site 4 euro stond voor het proberen van het product. De creditcard maatschappij wil de betaling niet stoppen naar dit bedrijf. Ik zie nergens op de site staan dat de afslankpillen 158 euro kosten. Sterker nog je kunt op die site helemaal niet bestellen. Ik heb haar daar op gewezen in mijn email en ben benieuwd wat voor antwoord ik terug krijg. Zijn er nog meer mensen die het probeerpakket hebben opengemaakt en het nu aan de stok hebben met haar. ?

esthersimba

trimatol. van www.health-c-p.com

Bericht door esthersimba » 07 aug 2013, 15:28

Wie heeft dit produkt besteld en zit vast aan een abonnement?

Gast

Bericht door Gast » 07 aug 2013, 16:13

Ik ben blij dit eerst gelezen te hebben want ik stond op het punt om te bestellen .Bedankt voor de info beste mensen .
Ik wens jullie véél succes met het beëindigen van jullie abonnement .

Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Bericht door Sanne » 07 aug 2013, 20:22

Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Denise

Bericht door Denise » 07 aug 2013, 23:56

Ik ben er ook ingetrapt. Heb een dikke vette mail getuurd.
Alleen ik kom geen nummer op de site tegen.
Ik heb de trimatol en die voetballers besteld.
Voor 1x goed van vertrouwen. Nooit meer.
Ik ga wel hardlopen om af te vallen.

Anissa
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door Anissa » 08 aug 2013, 00:34

Ow, wat erg. Dit heb ik ook gedaan. Heb net een van de pleisters onder mijn voeten geplakt en ben toen pas gaan googlen. Help help help, ben nu in paniek, wat moet ik doen??

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”