Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
Gast
Re: Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Bericht door Gast » 22 okt 2013, 14:22

dus als ik het ged begrijp is het 1 grote bende

Debbie

Bericht door Debbie » 01 dec 2013, 13:36

Hallo,,
Via Facebook zag ik de link om te bestellen en omdat de prijs zo goed meeviel ben ik er op ingegaan. Te laat zag ik de reacties dat het opgezet spel was. Ik wil een mail sturen om abonnement stop te zetten maar de website is reeds verdwenen... Als ik mijn VISAkaart blokkeer, kunnen ze dat contract dan hardmaken, of volstaat het dat ik mail stuur naar opgegeven adres en deze bijhoud?

Melleke

Bericht door Melleke » 11 dec 2013, 12:18

Heb me gisteravond ook laten vangen. Ondertussen MasterCard geblokkeerd maar er is wel al 158 euro van mijn kaart afgehaald !! Ik ben zo kwaad en ik wil absoluut mijn geld terug !! Wat kan ik doen ??

Annabelle

Bericht door Annabelle » 26 dec 2013, 19:07

Hier hetzelfde. Welkomspakket betaald van 3 en 4 euro. Nu 162 en 165 euro van men rekening! Kunnen we hier echt niks aan doen??

duupje

Bericht door duupje » 16 jan 2014, 18:54

Wat kan je doen: als je als belg gekocht hebt via een belgische firma, dan kan je misschien eens via Testaankoop proberen. Nederlanders die via een Nederlandse firma kochten, kunnen in Nederland bij een gelijkaardige organisatie proberen (de consumentenbond?) Sommige firma's die die pillen verkopen staan blijkbaar geregistreerd in Luxemburg (zie eerdere posts op dit forum), dus dan heb je een Europese verkoop en kan je hier http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_nl.htm proberen (let op, leverancier en klant moeten uit 2 verschillende EU-landen zijn). Tegen leveranciers uit Canada en Amerika weet ik geen raad. Heb zelf eens problemen gehad met een ander product dat ik in Frankrijk gekocht had, en via die Europese dienst is er precies wel wat druk op de ketel gezet om mijn problemen op te lossen. Heeft wel een tijdje geduurd.
Hopelijk hebben jullie succes.

coowouters
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:... cm
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:... kg
huidiggewicht:... kg
Streefgewicht:... kg
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door coowouters » 08 feb 2014, 20:28

Voor de Belgen; eventjes hier kijken hoe je van die oplichters afgeraakt:

http://www.eccbelgie.be/health-c-p-wat- ... s76491.htm
(is dus specifiek voor die "Deense" firma die sinds kort weer opduikt op Facebook)

Voor onze Nederlandse vrienden raad ik aan de stappen op de Belgische site te volgen. Op de Nederlandse ECC site wordt er geen concrete oplossing aangeboden, enkel dit:

http://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/pa ... lankpillen

Belangrijkste stap is onmiddellijk je creditkaart te laten blokkeren, in België via Card Stop (7 dagen op 7, 24/24 bereikbaar):

Noodzakelijke informatie voor de blokkering van een Visa- of MasterCard-kaart

Naam van de uitgever (bank) en
Nummer van de zichtrekening waaraan de kaart verbonden is en
Het volledige kaartnummer of
Persoonlijke gegevens: naam - voornaam - geboortedatum - postcode

Contact
Card Stop
+32 70 344 344

Gaat heel vlot, spreek helaas uit ervaring, maar ben enkel de eerste 4 Euro kwijt.

Chris

bereikbaar 24/24 7/7

Plaats reactie

Terug naar “Jouw Ervaring”