Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Jouw ervaring staat bij ons voorop. Geef hier jouw mening over alles wat met dieet, voeding en gezondheid te maken heeft. Ook als je vragen hebt of advies nodig hebt kun je hier terecht.
annelies.
Julia de Boer Trimatol, Avileaen, Nuvoryn

Bericht door annelies. » 23 jun 2012, 12:49

Kan iemand me meer vertellen over Julia de Boer ? Ik zag een reclame met haar naam en foto bij een advertentie van afslankpillen van Avilean. Dezelfde naam zag ik echter ook bij andere pillen met de naam Nuvoryn. Ik ben eens op haar naam gaan googelen en kom veel berichten tegen van haar, maar ook over haar. Zo geeft ze regelmatig een andere woonplaatst op. Het lijkt mij dat Julia alleen maar gebruikt wordt voor het promoten van pillen.

Lees hier een review en ervaringen met Trimatol Afslankcapsules

Alf

Re: Julia de Boer Avileaen en Nuvoryn

Bericht door Alf » 25 jun 2012, 19:27

Hey hallo,

Kwam per toeval eigenlijk ook op die site terecht van "gezondheids-nieuws.net/topdietenblablabla...", en in de eerste instantie zou je er bijna intrappen, erg slim opgezet, ....alleen de site gezondheid-nieuws.net zelf bestaat al niet.
En de reacties zijn ook wel wat "gemaakt" als je ze goed leest.... , je kunt ook niet meer reageren.... kortom,
Ik zou het niet doen!

:-)

Evengooglen

Bericht door Evengooglen » 28 jun 2012, 18:46

Absoluut niet doen. Vond t zo'n ontzettend neppe en slechte reclame dat ik de tijd er in stak om eens te googlen.
En zie hier de bevestiging dat je niet alleen opgelicht maar ook bestolen als je hier in trapt

Evengooglen

Bericht door Evengooglen » 28 jun 2012, 18:48

Voor de duidelijkheid:

'Leest men de kleine lettertjes dan ziet men dat betaald moet worden met de creditcard en dat als je, binnen de proefperiode van 14 dagen wilt stoppen, je dit per tel. nr. moet doorgeven, anders krijg je prompt elke 6 weken voor een bedrag van 69,95 de pillen voor 6 weken opgestuurd. PURE oplichterij dus!! :o

NB: Ik probeerde het tel. nr. eens even en wat blijkt? Het is met een mobiel apparaat (wie heeft er tegenwoordig nog een vaste aansluiting?) niet te bereiken...'
Aldus een persoon op het forum van Kassa.

mimi.

Bericht door mimi. » 05 jul 2012, 12:19

ben via de advertentie van Julia de Boer op Facebook aan Nuvoryn en Pure Cleeanse gekomen.
klikte het net even aan en de product namen zijn veranderd in Slim vida en Colon Flow, en het hele verhaaltje is wel precies hetzelfde gebleven wat Julia geschreven heeft.
Dat geeft wel aan dat het allemaal absoluut geen zuivere koek is!
ik gebruik de pillen nu zoals op het POTJE staat. (weten dat het eigenlijk allemaal nep is, en toch ergens hopen dat het wel helpt)
het is wel zo dat ik er nu minder trek van heb, dus dat scheelt.

ik blijf jullie op de hoogte houden.

groetjes.

ed.

Bericht door ed. » 05 jul 2012, 14:17

KOOP DIT PRODUCT NIET.

Het is pure oplichting. Het product, of eigenlijk meerdere producten, worden op telkens op dezelfde wijze (website, advertenties) aan de man gebracht.

Julia de Boer, is zogenaamd verslaggever van verschillende 'gezondheids' websites o.a. consumentennieuws (waar het product Avi Lean gepromoot wordt) en gezondheid-nieuws.net (waar het product o.a. het product Nuvoryn gepromoot wordt) en zo heb ik er nog een paar gezien gericht op buitenland. Zijn allemaal identiek aan elkaar. Alleen wat productnamen en namen van gebruikers zijn anders.

Al die sites waar deze aanbieding op staat zal je zien dat de aanbieding de volgende dag afloopt (je moet dus snel reageren om het product tegen klein prijsje te kopen. Ze willen dat je snel handelt). Ga je echter de volgende dag naar de site, is de datum aangepast naar de volgende dag, enz, enz.

Als je naar de broncode kijkt van de site zie je in de script ook dat deze automatisch aangepast wordt. Ook middels script wordt de locatie opgehaald (uw locatie) van waar Julia de Boer schijnbaar woont.

Hier het internet adres van de laatst bekende actie, en let naar eens op de datum van actie en waar Julia de Boer vandaan komt.
gezondheid-nieuws.net/Topdieten-van-Nederland/4/?t202id=195&c2=h9&t202kw=1
Van consumentennieuws heb ik de link niet meer, maar als je in google zoekt op Julia de Boer consumentennieuws en dan afbeeldingen zal je als eerste plaatje exact hetzelfde zien als bij gezondheid-nieuws.net, alleen andere productnaam.

consumentennieuws.net is geregistreerd in Florida.
gezondheid-nieuws.net is geregistreerd in Canada.
nuvoryn.nl en purecleanse.nl (waar gezondheid-nieuws.net naar verwijs) zijn geregistreerd in Luxemburg.
En het bedrijf zit zogenaamd in Engeland, waarom die moeite domeinen in verschillende landen te registreren, terwijl je dat ook bij 1 en dezelfde domeinaanbeider in eigen land kan doen.

Als je dan met moeite het spul terug kan sturen krijg je je geld niet terug, tenminste ik heb nog nergens gelezen dat het wel zo is. Voordeel van het terugsturen (voor de oplichter) is dat ze het spul weer kunnen verkopen en er zo nog meer aan verdienen. Gooi het dus weg i.p.v. retourzenden, je helpt ze er alleen maar mee door het terug te sturen.

Als je je bedondert voel èn je wilt er wat aan doen, ga naar mijnpolitie.nl daar kan je internetoplichting aangeven. Als er meer meldingen komen, zo staat daar te lezen, kan/zal de politie actie ondernemen. Zaak is dus dat er meerdere aangifte doen via mijnpolitie.nl. Geeft daarbij zoveel mogelijk gegevens als webadres (beste is gekopiëren uit balk), telefoonnummers, en retouradres enz.

Als je nog niet bent overtuigd en je wilt persé kopen, doe het dan met creditcard i.p.v. ideal. Bij oplichting ben je dan tenminste verzekerd.

Mvg

Gast

Bericht door Gast » 19 jun 2013, 14:21

Julia de Boer uit Oostelbeers bestaat niet eens.

susy

Bericht door susy » 04 jul 2013, 17:42

Hallo mensen. Heeft er ubethaupt iemand ervaringenm met het gebruik van nuvagenic? Dat hetbedrijf niet klopt is volop te lezen op internet....maar de mensen die het gebruiken is mijn vraag dus.....werkt het? Gr

Bolletje

Bericht door Bolletje » 22 jul 2013, 15:07

Julia de Boer is een consulente van het Cambridge dieet, zij woont in Uithoorn en doet veel aan allerlei producten.

lisoost

Bericht door lisoost » 02 aug 2013, 01:25

jahoooor ben er natuurlijk ingetrapt, zag het op FB staan en las de review van DE Julia, klonk allemaal erg betrouwbaar. Normaal check ik altijd allessss voordat ik iets bestel of zelfs als ik iets koop in de winkel, maar omdat er inderdaad stond dat het voor 2 aug besteld moest worden mocht je nog gebruik willen maken van de korting, heb ik Trimatol en LifeDetox nog snel voor 00.00 besteld. Daarna toch nog even research gedaan en toen werd mijn onderbuikgevoel bevestigd, oplichterij!!! Wat kan ik nu het beste doen? Ik laat sowieso mijn visa card blokkeren, maar wat moet ik nu met het pakketje doen? Kortom, hoe kom ik hier het snelst weer van af?

anoniem1987

Bericht door anoniem1987 » 02 aug 2013, 08:28

Hoi liss,

Ik had hetzelfde, heb vanmorgen gebeld naar het nummer dat ze vermelden op hun website health-c-p.com (00442035982170) kreeg daar iemand aan de lijn en gevraagd mijn subscription te cancellen. De jongeman gaf aan mijn abonnement gecancelled te hebben. Nu op hoop van zegen dat dit ook daadwerkelijk zo is.

Gr.

anoniem1987

Bericht door anoniem1987 » 02 aug 2013, 08:37

[email protected]

Ik heb trouwens ook een bevestiging per email gekregen dat mijn subscription is beindigd.

Gr.

e.m

Bericht door e.m » 02 aug 2013, 12:53

Ik zou heeeell graag een mail adres willen waarop ik hun kan "terroriseren". Ik pik dit niet, wij weten allemaal hoe hard we voor ons geld moeten werken,en dan flikken ze dit!? Graag een email adres dus..

Do 143

Bericht door Do 143 » 04 aug 2013, 11:29

Ik heb trimatol besteld en kon voor €4 een proef pakketje bestellen! Is het ook bij deze zo dat je na 14 dagen moet reageren als je het niet wilt ? Anders zit je eraan vast ?

Heeft iemand hier ervaring mee?

otmanebc
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:166
Startdatum:1 juni 2012
Startgewicht:73
huidiggewicht:73
Streefgewicht:63
Gewicht Grafiek:Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :