FlexiPoints of ProPoints?

Weight Watchers Forum FlexiPoints en ProPoints™ 2.0
Plaats reactie
doudou
FlexiPoints of ProPoints?

Bericht door doudou » 20 jun 2010, 14:36

zit eigenlijk met een vraagje:
vroeger gebruikte ik altijd de flexipoints en dat werkte goed, maar daar had je echt wel minder punten om te eten.
met de propoints is de waarde van de voedingsmiddelen wel hoger, maar ik vind dat dag- en (vrij) weektotaal nu zo hoog.
wat zijn jullie ervaringen?

Sake
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte:164cm
Welk dieet volg jij?:Weight Watchers
Startdatum:07 februari 2010
Startgewicht:110,7kg
huidiggewicht:109.2 kg
Streefgewicht:95kg

Re: FlexiPoints of ProPoints?

Bericht door Sake » 16 jul 2010, 20:54

Hoi,
Ik heb dit jaar gedurende 7 weken het nieuwe Pro Points programma gevolgd en het resultaat was een povere 1,5 kg minder die ik dan nog in de eerste week ben afgevallen.Ik hield me strikt aan mijn dagelijkse punten die inderdaad hoger liggen dan bij het oude programma maar veel produkten hebben ook een hogere puntenwaarde gekregen.Bij mij hebben waarschijnlijk de extra weekpunten me de das omgedaan want ik kwam toch steeds in de verleiding om er een deel (maar nooit helemaal) van op te gebruiken.Het nieuwe programma werkt dus niet voor me terwijl ik in het verleden heel succesvol het oude programma heb gevolgd,waar ik nu ook weer ben op overgeschakeld (mét succes weer!).
Succes en groetjes

liesbeth*

Re: FlexiPoints of ProPoints?

Bericht door liesbeth* » 10 feb 2011, 15:41

Ik heb net in de winkel vleessalade van WW gekocht. Op het doosje staat 1 propoint per 25gr maar ik werk nog met flexipoints. Hoeveel moet ik nu aanrekenen?

Plaats reactie

Terug naar “Weight Watchers Forum 2015”