Ik spreek regelmatig mensen die te dik zijn over hun eetpatroon en nu merk ik dat veel mensen "puur" eten niet meer waarderen...Overal moet een sausje over...
Als iedereen die te dik eens die sausjes en jus laat staan en eten weer "puur" leert waarden scheelt het zo'n berg calorien...
Het is net als koffie leren drinken zonder suiker en melk....thee ook..!!
Ikluste echt geen thee en koffie zonder suiker...en de eerste 2 weken dat ik het zonder dronk vond ik het bijna te vies om te drinken en dronk ik het eigenlijk liever niet...maar als je erdoor bent....iklust nu niet anders meer!!
Leer het weer!! We hebben met ons allen onze smaakpapillen verpest!!!
Morti!!!
Tip voor alle lijners...
- Deesje
- Vetvrij Groentje
Ben een echte rijsteter! Heerlijk vind ik het.
Als ik denk aan de nasi kuning (gele rijst) en de ajam pedis (hete kip) van mijn moeder begin ik spontaan te watertanden!!!
Gelukkig maar dat ze 200 km verder woont voor wat betreft mijn lijn.
Ach ja, die halve krop sla uit het dieet is ook best lekker hoor ;-)
Maar goed genoeg gefantaseerd over indische maaltijden, ik ga zo ff mijn tartaartje in de pan (met bakvel) doen en dan is het toch ook echt smullen!
Leuke van dit dieet vind ik wel die verassingen van een stukje vlees of vis.
Als ik denk aan de nasi kuning (gele rijst) en de ajam pedis (hete kip) van mijn moeder begin ik spontaan te watertanden!!!
Gelukkig maar dat ze 200 km verder woont voor wat betreft mijn lijn.
Ach ja, die halve krop sla uit het dieet is ook best lekker hoor ;-)
Maar goed genoeg gefantaseerd over indische maaltijden, ik ga zo ff mijn tartaartje in de pan (met bakvel) doen en dan is het toch ook echt smullen!
Leuke van dit dieet vind ik wel die verassingen van een stukje vlees of vis.
- Marieke2
- Vetvrij Groentje
- lengte: ... cm
- Startdatum: 1 juni 2012
- Startgewicht: ... kg
- huidiggewicht: ... kg
- Streefgewicht: ... kg
- Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken : - Location: Enschede
net begonnen..
Hoi..
Ik eet nooit jus over mijn eten, want dat vindt ik echt niet lekker en saus eet ik ook nooit..of het moet in een restaurant zijn of zoiets.
Mijn te dik zijn heeft echt te maken met de lekkere tusendoortjes, ben een echte chocola liefhebber en tja dan vliegen de pondjes eraan.
Ik ben samen met mijn moeder sinds maandag begonnen met dit dieet. Ben erg benieuwd hoeveel ik over drie weken ben afgevallen. Tot nu toe gaat het wel aardig goed, heb nog niet gesmokkeld en mij strak aan het dieet gehouden. Hopelijk eindelijk een keer in bikini deze zomer!!
Groetjes Marieke
Ik eet nooit jus over mijn eten, want dat vindt ik echt niet lekker en saus eet ik ook nooit..of het moet in een restaurant zijn of zoiets.
Mijn te dik zijn heeft echt te maken met de lekkere tusendoortjes, ben een echte chocola liefhebber en tja dan vliegen de pondjes eraan.
Ik ben samen met mijn moeder sinds maandag begonnen met dit dieet. Ben erg benieuwd hoeveel ik over drie weken ben afgevallen. Tot nu toe gaat het wel aardig goed, heb nog niet gesmokkeld en mij strak aan het dieet gehouden. Hopelijk eindelijk een keer in bikini deze zomer!!
Groetjes Marieke
- Marieke2
- Vetvrij Groentje
- lengte: ... cm
- Startdatum: 1 juni 2012
- Startgewicht: ... kg
- huidiggewicht: ... kg
- Streefgewicht: ... kg
- Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken : - Location: Enschede
Hoi Anne..
mijn moeder wil wel graag 22 kilo kwijt en ik zelf wil graag 20 kilo kwijt dus we willen bijna hetzelfde afvallen.. Het is wel fijn om dit dieet samen te doen met iemand, want dan heb je een beetje steun aan elkaar.
Ben jij al lang met dit dieet bezig? En zo ja, hoeveel ben je al afgevallen en wil je nog meer kwijt?
Groetjes Marieke
mijn moeder wil wel graag 22 kilo kwijt en ik zelf wil graag 20 kilo kwijt dus we willen bijna hetzelfde afvallen.. Het is wel fijn om dit dieet samen te doen met iemand, want dan heb je een beetje steun aan elkaar.
Ben jij al lang met dit dieet bezig? En zo ja, hoeveel ben je al afgevallen en wil je nog meer kwijt?
Groetjes Marieke

- Anne
- Vetvrij Groentje