Tips om te sporten op warme dagen tijdens de zomer

Alles wat met sporten te maken heeft
Plaats reactie
Sanne
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen
Samen Afvallen bij vetvrij.com Ervaringen en Recepten uitwisselen

Tips om te sporten op warme dagen tijdens de zomer

Bericht door Sanne » 26 aug 2014, 10:13

Tijdens de warme zomermaanden is sporten een zware opgave. Transpireren gebeurt al spontaan, laat staan als je sport. Wat helpt is kleding een maatje groter te dragen. Dat komt ook van pas als je eens niet lekker in je vel zit. Hoe gek het ook klinkt. Als ik een 'dikke bui' heb en ik ga shoppen, dan koop ik een maatje groter. Het knelt dan niet en zit lekkerder. En als ik dan weer mijn 'dunnere bui' heb, kan het weer de kast in. Niemand die het verschil ziet.

Zoek de verkoeling anders in een avondwandeling. Mijn kind stept meestal met me mee en doordat ik aan beweging doe, zakt het avondeten gelijk.
Verder verwen ik mezelf graag met een gezichts- of manicure/pedicure behandeling. Ook als je het niet breed hebt is het de moeite daarvoor geld opzij te zetten. Gegarandeerd dat het je vrolijker maakt. En vrolijke mensen zijn leuker om naar te kijken dan boze of chagrijnige mede aardebewoners;-). Dat ondervind ik zelf als ik in het Vondelpark een rondgang maak. Daar kom ik met dit weer graag, maar andere parken tonen absoluut hetzelfde beeld.

Doe met deze tips wat je wilt, maar blijf vooral gewoon de dingen doen waar je vrolijk van wordt, zoals het lezen van een leuk boek, een favoriete serie kijken op tv en (voor wie zich aangesproken voelt) sport.
Populaire Artikelen van Dieet Ervaringen Forum

ketox24 afslankdruppels
gracinia cambogia
dieet pro
bio hcg

Plaats reactie

Terug naar “Sporten”