Mijn ervaring met Shape-Ups Perfect Steps schoenen

Alles wat met sporten te maken heeft
Gast

Re: Mijn ervaring met Shape-Ups schoenen

Bericht door Gast » 29 mar 2011, 12:04

Hey! Ik heb zojuist de wiebelschoenen besteld bij de whekamp! Ik ben gegaan voor die van pink ribbon, als ik dan toch dure schoenen koop is het wel zo fijn dat er iets naar het goede doel gaat he! Mijn moeder heeft borstkanker gehad dus het onderwerp ligt best dicht bij me. Het was even een flinke hap uit mijn maandelijkse studenten-inkomsten, dat wel. Ik ben 1.83, heb bijna elke dag last van mijn rug, knieën en enkels, dus ik hoop dat dit werkt. Daarnaast mogen er ook wel wat kilootjes vanaf bij mij. Ik heb geprobeerd meer beweging te krijgen, maar door alle pijnlijke punten (en mijn inspanningsastma er dan nog bovenop) was dat bepaald geen pretje en gaf ik het heel snel op. Dit is een soort van mijn laatste optie, dus hopelijk is dit echt zo geweldig als het klinkt! Hoeveel resultaat hebben jullie al behaald met de schoenen? Ik wiebel de hele dag (kan niet stil zitten/staan) dus dat komt wel goed haha! Dikke kus, Sylvia

opmaatje74
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 1.65.. cm
Startgewicht: ... kg
huidiggewicht: ... kg
Streefgewicht: ... kg

Bericht door opmaatje74 » 03 apr 2011, 22:34

hoi sylvia,

ik heb ze ook gezien en wou ze ook gaan bestellen alleen ik zit een beetje te twijfelen over de maat, ik heb al op verschillende site's gelezen dat de maat kan afwijken, daarom wou ik even aan jou vragen hoe ze vallen zodat ik daar rekening mee kan houden.
ik hoor het wel.
groetjes harriet

Gast

Bericht door Gast » 04 apr 2011, 18:51

Hey, ik zit met mijn schoenmaat altijd tussen 39 en 40 in (meestal te maken met dat 40 te breed is). Deze schoenen vallen eigenlijk niet bepaald groot of klein uit, heel gewoon. Ik ben gegaan voor de 40 en doordat ik de breedte met de veters kan bepalen passen ze perfect! Heb al 6 keer de work-out gedaan (elke middag) en ben er al aantal keer mee naar school gegaan. De pijn in mijn knie en enkelgewrichten is gewoon echt weg als ik loop en ik kan voelen dat mijn spieren hard aan het werk zijn. Ze maken het leuk om te bewegen! Dikke kus

opmaatje74
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 1.65.. cm

Bericht door opmaatje74 » 04 apr 2011, 21:04

Hoi hoi, bedankt voor de snelle reactie terug.
Ik heb zelf ook dat probleem en mijn gewone sportschoenen zijn maat 40 en dan voor de wat nettere schoenen, tussen haakjes zeg maar haha, heb ik weer 39 het verschilt echt per schoen/model, maar ik zou dan inderdaad voor de 40 gaan.
Maar als ik het goed begrijp helpt het dus echt wel en als we dan nog wat pondjes eraf kunnen krijgen is het helemaal mooi meegenomen.
Oke ik weet even genoeg, bedankt en succes verder en als ik ze echt heb dan hoor je het wel.
Knuf van mij.

K-tje

Bericht door K-tje » 05 apr 2011, 14:21

Voordat ik ook de Shape Ups ga kopen, zou ik jullie wat willen vragen.
Ik heb nog niet gelezen dat iemand echt is afgevallen door de schoenen, maar is er al wel iemand die zeker weet dat de spieren (billen, benen, e.d.) steviger/strakker zijn geworden? Dat wordt toch ook gezegd van de schoenen? Dat zou ik nog wel graag willen weten.

marianne900
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... cm
Startdatum: 1 januari 2009

Bericht door marianne900 » 05 apr 2011, 16:29

Beste K-tje,

Zelf heb ik geen Shape-ups, maar de originele; MBT-schoenen.
Deze zijn lichter dan de Shape-up, en daarom heb ik ook de MBT gekocht. (ik vind ze niet te vergelijken)
Ik ben er zelf erg tevreden over. (2e hands via internet gekocht, waardoor de prijs (ong 100,-) redelijk is.
Wellicht is het handig om een winkel op te zoeken die ze verkoopt, zodat je verschillende modellen met elk hun eigen karakter kan zien en voelen. Ook de maatvoering is iets afwijkend.

Vooral de spierversteviging werkt echt.
Alle spieren die ik ooit ook via Cesar therapie heb laten werken, worden nu als vanzelf getraind.
Als ik veel ga lopen, doe ik ze graag aan. (even doorbijten in het begin, om aan de schoen te wennen, spierpijnen omdat je nieuwe spieren gebruikt, zijn dan ook normaal)

Zelf gebruik ik ze niet om af te vallen, wel om mijn (spier)- conditie te verbeteren.
Als je meer gaat lopen op deze schoenen en daardoor tegelijk meer spieren gebruikt, lijkt het me logisch dat het lichaam ook meer verbrandt.
(Hierop heb ik niet gelet omdat dit voor mij niet nodig is, wel de conditie. En dát werkt!)

Veel succes met je keuze,
Marianne900

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Sonja Bakker!
Startdatum: Januari 2018 102.9
Startgewicht: 102
huidiggewicht: 102
Streefgewicht: 85
Gewicht Grafiek: Oktober: 102

Bericht door Alice » 06 mei 2011, 20:12

weet je lieve mensen ,die shape-ups wil je niet meer uit doen..ik heb het nu eens in de gaten gehouden of je er idd mee afvalt..dus wel!

paar weken zat ik zelf niet zo lekker in mijn velletje..allerlei pijn kwalen en dus maar weer een extra tabletje slikken en die bloemenwinkel (voor degene die niet mijn topics lezen haha dat zijn dus de verstoppingen) werkte niet mee...en tja bewoog natuurlijk ook niet zo veel, HET GEEN ZIN HEBBEN. dat heeft iedereen wel eens last van.

Dus? heb ik me een grote duw in mijn rug gegeven..en er weer helemaal voor gegaan..boek Mathijs Vrieze er bij..( dat volg ik al van af 2008 en af een toe ook nog een heerlijk recept van Elisabeth van der Ark..staat ook hier wel op het forum, even zoeken en anders hoor ik het wel) en mijn lievelings schoenen de shape-ups..

In twee weken tijd ben ik toch gauw een twee kilo weer afgevallen.. combi met gezond eten ,niet te veel snoepen ,tuurlijk ik pak ook wel een koekje of snoepje..

Nu was ik op zoek naar de zomermodellen..bij schuurmansschoen waren die er weeer niet..ga ik dus straks nog wel even op internet kijken..ze moeten er ook..( heb ik gehoord) teenslippers in hebben.. òòk winterlaarzen..maar haaha die vind ik echt wel lomp!

veel plezier op jullie shape-upps...als je ze eenmaal aan hebt wil je niet anders...en ze wiebelen zo lekker...deze schoenen gaan mee naar Amerika...

fijn avond,
snabbeltje
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 27 mei 2011, 19:17

Wàt is het nu lekkerde om op deze heerlijke schoenen te lopen...ik loop er dus al weer meer dan een jaar op! en nog steeds zitten ze lekker..

Als beginneling moet je wel alles rustig opbouwen..in het begin heb je het idee dat je dronkend bent..ahhaa misschien als je te diep in het glaasje gekeken hebt. Je balans op de schoenen wil ook nog wel eens wankelen..dus pas op!!

PAS ÒÒK OP ...ALS JE OP JE TENEN STAAT..je kukkelt zo naar voren...en je ligt met je snuit op den grond...

Tuurlijk is mij dat ook overkomen..ik was een beetje aan het wiebelen op mijn schoenen..en voor ik het wist was ik voor over gevallen..pff gelukkig binnen huis..maar pas toch maar op!

Morgen ga ik kijken naar de sandalen..zag ze op Zalando wel...maar wil ze eerst toch even aan passen...omdat iemand op die site zei dat ze atlijd maat 39 heeft en nu toch maatje 38 heeft..en ikke heb ook maat 39 vandaar! en ze hebben idd ook slippers...die lijken me ook wel cool .

jullie horen wel meer als ik mijn sandalen heb...dus tot de volgende keer!

Groetjes,
snabbeltje.

Typmiepie
Vetvrij VIP II
Vetvrij VIP II
lengte: 183 cm
Welk dieet volg jij?: Weight Watchers Flexipoints
Startdatum: 10-6-2013
Startgewicht: 113.3
Streefgewicht: 2e doel - 10%= 101.9
Gewicht Grafiek: 04-1 113.3
30-1 113.4
27-2 112.9
07-3 112.2
04-4 111.5
18-4 110.2
06-5 109.1 (moeder overleden)
31-5 110.4
10-6 110.4
19-6 110.5
25-6 109.2
02-7 109.0
09-7 109.0
16-7 108.7
23-7 108.5
30-7 108.2
19-8 107.6 Yes! -5%!
27-8 107.6
03-9 106.6
10-9 105.7
17-9 105.7
24-9 105.5
01-10 106.2
08-10 105.8

Bericht door Typmiepie » 31 mei 2011, 15:51

Nou, ik heb ze nu einnnndelijk ook!

Na veel wikken en wegen. Maar vooral na het lezen van héél veel positieve reacties.

Heb ze sinds vrijdag en ze lopen als een tierelier!
Had verwacht, gezien mijn lichamelijke mankementen, dat ik er héél erg aan moest wennen. Was ook "bang" dat ik duizelig zou worden... maar niks, nada... ja, alleen spierpijn aan de onderkant van m'n billen. Warempel, daar zitten dus ook spieren! Hahah.

Ik had ze bij Zalando besteld en kortingsbonnen gegoogeld voor Zalado en ook nog € 10,00 eraf! Dikke mik!

Iedereen veel plezier met de mooie schoenen. Wel inderdaad opbouwen als je ze net hebt anders krijg je meer spierpijn!

6juliajacobs3
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ...165 cm
Welk dieet volg jij?: gezond eten
Startdatum: 1mei

Bericht door 6juliajacobs3 » 31 mei 2011, 21:12

Hallo
Ik heb nu ook Shape-Ups en ik moet zeggen loop ermee op mijn werk en dat gaat super.
Maar er zijn veel soorten welke nu de originelen zijn weet ik niet.Zag ze het eerst op de tv bij Tel-Sel
Kosten 49en nog wat euro.Moet wel waarschuwen dat het op een natte ondergrond op de achterkant kan wegglijden.
Tenminste mijn ervaring.
Groetjes Julia

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan

Bericht door Alice » 22 jun 2011, 00:03

IK Weet dat ik de echten heb...maar niet voor 49 euro...mijn eerste paar de dichte schoen was 99.95 en mijn sandalen (die trouwens ook errug lekker zitten) heb ik met een korting van tien euries voor 80 euro gekocht.Met de winter had ik het idee dat ze juist afremden over de gladde stukken heen..

Hoe kun je ze herkennen..de echten..er staat op shape_ups en skecters (jaja ik weet ik typ het verkeerd..maar jullie snappen het vast wel zo niet ..dan zoek ik het morgen wel even op haha).

mimma
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... 163cm
Welk dieet volg jij?: gezond eten en bewegen
Startdatum: 1 september 2011
Startgewicht: ...77,5 kg
huidiggewicht: ..77,5. kg
Streefgewicht: ..65. kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door mimma » 25 jul 2011, 16:49

hallo allemaal,

afgelopen vrijdag de sketchter shape-ups work gekocht.
dit is een variatie met een antislip zool en versteviging in de teen voor op het werk.
heb ze 2 keer kort aangehad, maar sinds ik ze aan heb gehad heb ik toch last van tintelingen in mijn linkervoet en het straalt uit naar mijn tenen en nu begint min rechtervoet ookal licht te tintelen. net alsof mijn voet slaapt maar zonder het prikkende gevoel.
hebben jullie hier ervaring mee. ben benieuwd of het van de schoenen komt of toch iets medisch is.

groetjes, mimma

_Lourdes_
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 169 cm
Welk dieet volg jij?: Dukan
Startdatum: 25-07-2011
Startgewicht: 95,0 kg
huidiggewicht: 91.4 kg
Streefgewicht: 69 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 95,0 kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door _Lourdes_ » 28 jul 2011, 22:09

Hallo allemaal,

Het laatste berichtje over deze schoenen dateert alweer van heel lang geleden. Kunnen jullie eens laten weten of het allemaal inderdaad zo geweldig is verlopen, als jullie destijds hadden verwacht? Die schoenen bestaan nog steeds, en ik denk er over om ze aan te schaffen. Die paar meter die ik op kantoor moet lopen, worden dan in elk geval efficiënt in gezet ... :2:

Groetjes,
Lourdes
Groetjes,
Lourdes

mimma
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ... 163cm
Welk dieet volg jij?: gezond eten en bewegen
Startdatum: 1 september 2011
Startgewicht: ...77,5 kg
huidiggewicht: ..77,5. kg
Streefgewicht: ..65. kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door mimma » 29 jul 2011, 10:45

Hallo allemaal,

voor de shape up liefhebbers onder ons, ze zijn nu voor 39,95 exl verzendkosten te koop bij vente-exclusive
actie loopt tot 2 augustus. ik kan de liefhebbers wel lid maken.
ze hebben ook de sandalen, als ik dit geweten had, dan had ik even gewacht met het kopen van de mijne.

groetjes, mimma

inaatje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 162 cm
Welk dieet volg jij?: proberen gezond te eten..
Startdatum: 15-6-2011
Startgewicht: 66kg
huidiggewicht: 62kg
Streefgewicht: 57 kg
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door inaatje » 29 jul 2011, 18:23

Na deze topic gelezen te hebben en veel van een vriendin gehoord te hebben, die heeft verschillende paren voor op het werk en ook voor thuis en dan ook nog die zomervariant is ze er dol enthousiast over. Ook de sportschool waar ze heen gaat zien gewoon ook resultaat.
Dus vandaag ze ook gekocht en idd ze lopen thuis lekker en onder het koken loop je te wiebelen.
Nu vanavond de dvd maar kijken en mss elke dag even een workout doen..
Hoop dat ik in ieder geval van mijn rugklachten enzo af ben, of dat het minder wordt, want dat is mijn grootste ding waarom ik die schoenen kocht.. :8:
de wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor

Plaats reactie

Terug naar “Sporten”