Mijn ervaring met Shape-Ups Perfect Steps schoenen

Alles wat met sporten te maken heeft
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Food-app
Startdatum: 06-07-2020
Startgewicht: 95.2
huidiggewicht: 94.2
Streefgewicht: 85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek: Food-app
24-07= 94.2
07-08= ????

Re: Mijn ervaring met Shape-Ups schoenen

Bericht door Alice » 13 aug 2010, 15:44

zo ik viel bijna achterover van al die bezoekers die zijn geweest op de run naar shape-ups.
In begin vond ik ze oerlelelijk en nu vind ik ze wel mooi :10: in begin vond ik ze ook lomp...en nu lijken het wel gewone gypem.

Zeg maar gewoon dat ik er al helemaal aan gewend ben aan de skoenen..ze lopen lekker ,wiebelen af en toe..(wel zelf doen...anders kun je wachten tot je een ons weegt)...zeg maar dat ik er bijna mee slaap..hahahaha okee dat nog net niet. Maar? ik heb ze wel meer aan dan gewone schoenen.

Laatst was ik bij schuurmansschoenen en ja hoor er stonden er nog een paar..nu leek mijn die zomer schoenen ook wel wat..misschien volgend jaar zomer, als ze afgeprijsd zijn..we zien wel.
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

annebeth59

Bericht door annebeth59 » 16 aug 2010, 17:02

Hoi!
Ik heb vandaag ook een paar shape up schoenen gekocht, in de uitverkoop met maar liefst 70% korting dus mooi voor 30 euro! :9:
Heb er al een beetje mee rondgehobbeld, en ik vind het vooral erg warme schoenen. Ik heb het sowieso erg warm van het lopen (kan ook een opvlieger zijn) Maar ik voel al van alles! Mijn rugspieren, mijn halsspieren (heb ik nog niet eerder van gelezen) en mijn billen en kuiten. Ik hoop echt dat ik hier wat kilootjes mee ga verliezen, want dat is hoognodig.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 16 aug 2010, 19:39

ja in begin voel je alles...heb ik ook gehad vooral in de kuiten en billen...maar gaat vanzelf wel over hoor...succes met je wiebelschoenen.

cherrybaby
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 170
Welk dieet volg jij?: gewoon gezond eten en meer bewegen
Startdatum: 5 februari 2010
Startgewicht: 74.3
huidiggewicht: 65
Streefgewicht: 60

Bericht door cherrybaby » 17 aug 2010, 07:46

Goeiemorgen,

Ik begon hier met een gewicht van tegen de 75 kilo, dat is nu rond de 64 ( :14:) niet alleen maar door de shape-ups hoor, wel mede, ik doe aan meer sport zoals hardlopen en bodypump, en opletten met eten natuurlijk, maar de wiebelschoenen, zoals ze hier mooi worden genoemd, (haha) hebben zeker hun steentje bijgedragen!!!!

Liefs Charity :8:
Carpe Diem

Gast

Bericht door Gast » 17 aug 2010, 09:59

Vanochtend de 15 min. work-out gedaan van de bijgeleverde DVD, ik wilde toch iets doen, en buiten is het weer om te huilen. De schoenen zitten gewoon lekker, nergens drukkend of knellend, maar dat gewiebel is heel erg wennen.
Het is altijd fijn om iets nieuws en tastbaars te hebben in de strijd met de pondjes, het motiveert enorm om de sportieve draad weer op te pakken. Bij mijn vorige aktie kwam op een gegeven moment de klad erin (vreselijk he, die klad....., funest voor veel goede initiatieven), maar nu ga ik er weer voor!

annebeth
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 1.72
Welk dieet volg jij?: verantwoorde poging
Startdatum: 16 augustus 2010
Startgewicht: 87
huidiggewicht: 87
Streefgewicht: 73

Bericht door annebeth » 17 aug 2010, 10:14

Gast schreef:Vanochtend de 15 min. work-out gedaan van de bijgeleverde DVD, ik wilde toch iets doen, en buiten is het weer om te huilen. De schoenen zitten gewoon lekker, nergens drukkend of knellend, maar dat gewiebel is heel erg wennen.
Het is altijd fijn om iets nieuws en tastbaars te hebben in de strijd met de pondjes, het motiveert enorm om de sportieve draad weer op te pakken. Bij mijn vorige aktie kwam op een gegeven moment de klad erin (vreselijk he, die klad....., funest voor veel goede initiatieven), maar nu ga ik er weer voor!
Was nog even niet duidelijk voor mij hoe dit forum werk, maar ik ben dus die gast!

Groetjes Annebeth.

Gast

Bericht door Gast » 19 okt 2010, 14:49

Hallo
Ik ben helemaal weg van de shape ups het is begonnen in de zomer van 2009. Hier heb ik bij een duitse winkel de eerste keer de schoenen gezien. En heb ze ook meteen gekocht. Ik heb veel pijn aan mijn heup en rug en sinds ik ze draag nergens meer last van gehad. Ik heb ze elke dag aan vanaf de dag van inkoop. Een half jaar was mijn eerste paar echt op dus mijn tweede paar gekocht en die heb ik nu nog steeds zijn nu redelijk op aan het raken. Van de zomer de openschoenen gekocht en een lichtere kleur van de shape ups en geweldig. Ik kan me niet meer een leven zonder ze voorstellen ze hebben voor mij heel veel dingen verlicht zoals het eenvoudig lopen op schoenen. Heb nog weleens andere schoenen aan maar daar heb ik meteen last van als ik ga lopen.
De shape ups hebben mijn leven veranderd in positieve zin. Ze zijn voor sommige plomp zelf vind ik ze wel geinig. Maar ze werken echt goed in ieder geval voor lichamelijke kwalen die hinderen tijdens lopen en staan.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 19 okt 2010, 19:57

Idd ik heb nu een tijdje gewone schoenen aan en je merkt het wel hoor!,had ik laatst met die grote wandeling maar mijn shape-uppies aan gedaan ,dan had ik geen last gehad van mijn heupen en voeten...maar ja ik had hoogwater met mijn broek, in de zomer vind ik dat niet erg hoor, maar nu het wat kouder is wel.

Nu gauw maar weer een langere broek aangedaan...en straks in de vakantie gaan we naar Rome..en dan doe ik dus vier dagen de shape-ups aan...ookal zijn ze lekker groot ,ik loop er lekker op! En ach ze vallen nu best wel mee...ik ben er al aangewend en vind ze helemaal niet meer zo plompgroot.

Volgend jaar zomer wil ik ook de zomervariant erbij kopen.

Allemaal veel succes met jullie shape-ups.

kamila
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 170cm
Welk dieet volg jij?: gezonder eten en sporten.
Startdatum: 19 okt '10
Startgewicht: 99 kg
huidiggewicht: 85.1kg
Streefgewicht: 75 kg

Bericht door kamila » 20 okt 2010, 02:59

snabbeltje schreef:Idd ik heb nu een tijdje gewone schoenen aan en je merkt het wel hoor!,had ik laatst met die grote wandeling maar mijn shape-uppies aan gedaan ,dan had ik geen last gehad van mijn heupen en voeten...maar ja ik had hoogwater met mijn broek, in de zomer vind ik dat niet erg hoor, maar nu het wat kouder is wel.

Nu gauw maar weer een langere broek aangedaan...en straks in de vakantie gaan we naar Rome..en dan doe ik dus vier dagen de shape-ups aan...ookal zijn ze lekker groot ,ik loop er lekker op! En ach ze vallen nu best wel mee...ik ben er al aangewend en vind ze helemaal niet meer zo plompgroot.

Volgend jaar zomer wil ik ook de zomervariant erbij kopen.

Allemaal veel succes met jullie shape-ups.
He snabbeltje

Alles goed?Is een vraag ik begrijp van jou en andere dat ze zo lekker lopen :8: maar merk je nou ook dat je figuur veranderd of sterker word? :7: En liep je voordat je die wiebel schoenen had ook zoveel of ben je dat gaan doen door die schoenen en dvd??Nou ik hoor het wel bedankt alvast. :10:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 20 okt 2010, 10:06

:10: Hoi hoi,

Voor ik de shape-ups kocht liep ik ook wel geregeld..gewoon naar het winkelcentrum of zo..of hier bij ons achter, het weitemansrondje ( dat zegt je natuurlijk niks, ) maar dat is een rondje van ongeveer een uurtje.

Toen ik de shape-ups kocht en ze aan trok, zaten ze gelijk goed..( dat heb ik niet vaak met loopschoenen) je wilt ze gewoon elke dag wel aan hebben, zo heerlijk lopen ze...in het begin loop je net of je dronkend bent...hahaha je moet even wennen aan de schoenen...maar nu ben ik helemaal gewend..

Ik vind ze wel wat doen...je houding (teminste bij mij) veranderd wel, ik heb dan nergens last van, al hoewel in het begin wel...spierpijn in mijn ( netjes gezegd) bips :14: :14: en kuiten. Maar nu nergens last meer van...

De dvd heb ik 1 keer bekeken en ook 1 keer de oefeningen gedaan... :7: verder eigelijk niet meer naar omgekeken...oefeningen waren best zwaar voor mij de eerste keer en hahaha de laatste keer...

Weet je ...als je de schoenen hebt , dan wil je ze gewoon het liefst de hele dag aan...ik heb ze ook nog vaak thuis aan...dan sta ik achter mijn strijkplank te wiebelen op de schoenen..

Heb jij ze ook! of wil je ze gaan aanschaffen...er zit wel een prijsje aan...maar zo als ik andere berichtjes lees hebben zij ze voor ongeveer 30 euries...en ik heb er 100 voor betaald...maar? ze zitten heerlijk.

Als je nog meer vragen hebt roep je maar.

Groetjes,
snabbeltje.
:2:

roso

Bericht door roso » 21 okt 2010, 20:46

hoi iemand had het over dat je deze schoenen ook in de winkel kunt kopen, dat heeft mijn voorkeur want dan kan ik passen, maar in welke winkel is dit dan?

gast

Bericht door gast » 28 okt 2010, 05:31

Kijk voor winkels op skechers.com
Klik op shape up winkels en geef je postcode en stad in.
Je krijgt dan een overzicht van de dichtsbijzijnde winkels.
Misschien hebben ze niet je favo model, maar als je de maat eenmaal weet kun je ze ook via internet bestellen, google op shape ups en je vindt een heleboel winkels.
Zalando.nl heeft een hele grote collectie.
Succes!

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 26 nov 2010, 10:24

:10: :8: Ik ben de 19 november naar de winterfair geweest en laten ze daar nouw ook hebben gestaan met de shape-ups schoenen..en haha ik had die dag mijn shape-ups ook toevallig aan...nouw ja toevallig..ze lopen zo lekker en vooral een hele dag slenteren langs de kraampjes zijn dit toch echt de schoenen om aan te hebben.

Het was wel grappig , een mevrouw kwam naar ons toe , om de skoenen te laten zien...ze keek naar benee..en zei..verhip je hebt ze aan..en gelijk vragen, hoe ze zaten ...ikke zei natuurlijk GEWELDIG.

Nu heb je er ook al laarzen van, maar haha die vind ik nog al een beetje lomp...maar eum dat vond ik in het begin ook van de skoenen..en nu vallen ze best wel klein uit..(dat vind ik hahaha)

Nouw goh ..wat flauw, ik had er mooie fotos van , maar ze zijn niet toegestaan..dus? zelf even googelen, de grijzen stonden ze mee op de beurs...maar ik zag nu net ook een mooie bruine laarz met riempjes..isse wel mooi...kosten 139.95..tja maar dan heb je wel een fijne laars waar je de hele dag op kunt lopen. Zal eens kijken of ze hier bij ons in de stad ook verkrijgbaar zijn...schuurman schoenen. Wie weet haal ik ze op..en dan laat ik ze jullie wel zien...en natuurlijk ook hoe ze lopen..

Iedereen die de shape-ups hebben gekocht, veel plezier er mee..

En voor straks al een fijn en gezellig weekend.

Groetjes,
snabbeltje.

janneke64

Bericht door janneke64 » 23 feb 2011, 20:55

Ik heb ze gisteren gekocht bij Schapino voor 35 euro.
Ik heb nu spierpijn van het lopen, maar ze zitten heerlijk.

Groetjes,
Janneke.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 24 feb 2011, 16:22

:8: mazzelkont, wat een kopie te bedenken dat ik ze voor 99 euries betaald heb! er zijn nu ook laarzen van..haha maar die vind ik nog een beetje lomp..

Ja in begin heb je spierpijn maar hoelanger je er op loopt hoe minder spierpijn je hebt..had jij er ook een video bij, kun je namelijk oefening doen op de shape-ups. haha heb het maar 1x gedaan..en ik vond het wel genoeg..pff ..

Veel plezier met je shape-ups!

Groetjes,
snabbeltje.

Plaats reactie

Terug naar “Sporten”