Mijn ervaring met Shape-Ups Perfect Steps schoenen

Alles wat met sporten te maken heeft
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: ELKE DAG GEZOND!!
Startdatum: 06-07-2020
Startgewicht: 95.2
huidiggewicht: 93.3
Streefgewicht: 85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek: 24-07= 94.2
07-08= 93.3
21-08= ?????

Re: Mijn ervaring met Shape-Ups schoenen

Bericht door Alice » 10 mei 2010, 13:06

Dat gekriebel of hoe je het ook noemt had ik ook in de benen, maar nu heb ik daar niet zo n last meer van...ojee pijn in de onder rug..van de shape-ups... :7: dat is dan niet zo'n goed teken...ik heb eigelijk nergens meer zoveel last van als in het begin...misschien hoe vaker je er mee loopt...maar haha ik ben natuurl.ijk ook geen expert er in..

succes verder ik hoop dat je rug snel over gaat...
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

piene

Bericht door piene » 23 mei 2010, 16:16

In welke schoenenwinkel koop je deze schoenen?
Ook bij van Haren enzo?
Denk dat ik er ook wel baat bij zou hebben.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 23 mei 2010, 18:55

O ik weet niet of ze ook bij van Haren te koop zijn.

Ik zelf heb ze bij Schuurman schoenen gehaald...als je even googeld komen er heel wat winkels te zien.
En anders gewoon even vragen bij van Haren.

Heb ze wel vaak aan...vandaag ook lekker aangehad met wandelen, heerlijk en geen zere voeten. Doe ze ook vaak gewoon binnen aan als ik mijn huishoudelijk karweitjes doe, bij het strijken wiebel ik lekker op mijn skoenen..

Of je er mee afvalt? weet ik zo niet...als je meer gaat lopen val je zekers af :10: maar omdat ze zo lekker zittten wil je ze elke dag wel aan..

Veel plezier met de aankoop van de shape-ups...enne vertel jij, jouw ervaring oòk met ons..

Groetjes,
snabbeltje..

piene

Bericht door piene » 23 mei 2010, 21:09

een vriendin van mij heeft ze en die loopt er de hele wereld op af zegt ze.
Nou mis ik een paar tussenwervelschijven en heb ook veel pijn dus wie weet zouden ze goed helpen.

Piene

twijfel nog

Bericht door twijfel nog » 24 mei 2010, 13:30

Hoi iedereen
ik had de schoenen ook gepast
en omdat ik last heb van instabilie gewrichten wilde ik graag de veterschoenen kopen alleen was die er helaas niet in mijn maat wel de zomerschoenen maar die bieden niet zo veel steun
ik vind de hele zwarte van leer mooi past bijna overal bij en de witte met lichtblauwe motief
de prijs houd mij nu nog tegen om ze te kopen
jammer dat ze zo prijzig zijn
maar ze zitten echt hemels merkte ik bij het passen :2: :respekt:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 25 mei 2010, 13:54

Ja idd de schoenen zijn best prijzig..en ik kwam er pas achter toen ik de schoenen betaalde ( ik had ook nog normale schoenen gehaald...) ik sloeg zowat achterover wat ik moest betalen.

Maar ik heb er geen spijt van....voelde me eerst nog wel schuldig..( wat als ze straks niet lekker zitten..) dan heb ik wel even 100 euries over de balk gesmeten....maaar? pff dat viel allemaal reuze mee...ik heb ze bijna dag en nacht aan.. :14:

De zomer modellen vind ik ook wel leuk..maar zoals je zegt...met veter hebben ze net iets meer stevigheid..

jammer dat ze je maat niet meer hadden,

Groetjes,
snabbeltje.

mollig_mokkel
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: ..174. cm
Welk dieet volg jij?: gewoon gezond eten
Startdatum: 1 januari 2009
Startgewicht: ..117. kg
huidiggewicht: ..100. kg
Streefgewicht: .90.. kg

Bericht door mollig_mokkel » 26 mei 2010, 14:14

:8: ik ben sinds twee maanden nu ongeveer aan de shape ups ... en kan niet anders zeggen dan dat ze prima bevallen .
ik loop er de hele dagen op en maak bijna elke dag wel een stevige wandeling van anderhalf uur ... dat deed ik al heel lang maar niet met het zelfde resultaat ... de eerste twee dagen heb ik behoorlijk spierpijn gehad omdat er hele andere spieren aangesproken worden .. idd met de schijnbaar bij behorende tintels in de benen en onder in de rug ... ik had vaak last onder in de rug en een zere knie das tot dus ver niet meer aan de orde .. ze lopen echt heerlijk en geen zere voeten na een hele dag in de benen te zijn geweest ... ik ben verkocht :9:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 26 mei 2010, 14:21

Ja heerlijk zitten ze...perfekt...goed jo dat je er zoveel op loopt, ik zou dat ook vaker moeten doen..maar ja mijn lichaam werkt niet elke keer mee..het gaat nu wat beter dus...morgen maar es flink nouw endje lopen...wil proberen elke dag er op te lopen..

nouw doe ik dat eigelijk wel maar dan in en rond om het huis, ze zitten gewoon lekker...ookal staat het soms niet onder de kleding wat ik aan heb...maar dat vind ik niet erg...mensen moeten wat te praten hebben :14: :14:

Succes verder!

Taliziva

Bericht door Taliziva » 30 mei 2010, 13:40

Beste Shape-gebruikers,
Ja hoor, ik ben ze ook aan het uitproberen, die wiebelschoenen!!
Ik heb de veterschoenen met grijs en wit aangeschaft in Almere-Stad en vond ze inderdaad wel duur. SLIK! :5:
Eigenlijk had ik 200 euro uitgetrokken om sportief te gaan doen en mijn gezondheid te verbeteren.
Ik twijfelde tussen alleen een tweedehands fiets van 200 euro óf een stel wiebelschoenen van 100 euro én daarbij een slechtere tweedehands fiets ook van 100 euro. Voor dat laatste heb ik dus maar gekozen want als de schoenen niet bevallen kan ik altijd nog gaan fietsen en als de fiets een lekke band blijkt te hebben kan ik weer terugvallen op de wiebelschoenen. Risico-spreiding heet dat geloof ik.

Het is helaas NIET zo dat ik er spierpijn van krijg. Maar zodra ik er een uur mee ga wandelen word ik er zo MOE van en wens ieder keer tijdens zo'n wandeling dat ik mijn oude vertrouwde sportschoenen maar had aan getrokken.

Of ik inderdaad ben afgevallen kan ik nog niet zeggen want ik heb pas 5 wandelingen van ongeveer een uur achter de rug en ik ga niet dagelijks op de weegschaal staan.
Ik ben een vrouw van 1.67 meter en weeg momenteel onvrijwillig 94 kilo, leeftijd 45 plus, dus er moet minstens 10 kilo af, het liefste meer natuurlijk.
Ondanks dat ik zo moe van deze schoenen word, moeier dan met m'n oude afgetrapte versleten sportschoenen, zal ik ze TOCH blijven gebruiken omdat het volgens mij wel goed is dat je er moe van word. Het is niet leuk maar hopelijk wel nuttig. Van sporten word je toch ook moe, als je het goed hebt gedaan?
Sporten is momenteel een noodzaak voor mij een maar helaas nog steeds geen oppepper. Je hoort wel eens dat mensen extra energie krijgen van intensief sporten maar bij mij werkt dat blijkbaar niet zo.
Succes allemaal en volhouden he? Dan doe ik het ook.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 01 jun 2010, 16:40

Dus jij kan beter op je oude versleten sportschoenen...nouw ikke niet...

Teminste ik heb eens een hele dag op mijn dagelijks schoenen gelopen...en had na een dag slenteren en lopen en wandelen....wel zere voeten...

Volgende dag de hele dag op de schape-ups ook geslenterd, gewandeld en gelopen...en ik had geen last...voeten waren heerlijk normaal aan het doen...tja alleen de spieren waren een beetje van slag..

nu heb ik de hele week bijna op de shape upts gelopen...en ik ben toch een kilo kwijt...maar of dat nu door de shape ups komen weet ik niet...maar afijn ze lopen gewoon lekker...en als ik dan stil sta even lekker wiebelen..

:10: als jij beloofd om ook vol te houden...DAN DOEN WIJ DAT OOK...EUM IKKE TEMINSTE....HOUD VOL!!

FIJNE DAG,
SNABBELTJE.

mam

Bericht door mam » 06 jul 2010, 20:25

Was in duitsland (gronau) bij deichman schoenen daar hebben ze de wiebelschoenen voor 29.95 per paar.

Helaas mijn maat was er niet bij dus ik ga morgen bij een andere deichman kijken of ze daar wel mijn maat hebben.

Had een maat te groot aan maar dat zat niet goed. Ze zijn er in wit en zwart te koop.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 07 jul 2010, 10:58

wauw maar 30 euries ...jammer dat je maat er niet bij was...het zijn toch wel de echte shape-ups? :10: ik heb vandaag mijn wiebel skoenen ook weer aan...ookal word het warm vandaag...ze zitten gewoon zo lekker...en tussen de huishoudelijk karweitjes lekker wiebelen....succes met de aankoop van de skoenen

[email protected]@n
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 178 cm
Welk dieet volg jij?: Modifast
Startdatum: 27 juni 2010
Startgewicht: 106,5 kg
huidiggewicht: 89,4 kg
Streefgewicht: 78 kg

Bericht door [email protected]@n » 07 jul 2010, 11:21

Wat grappig al die verhalen over die schoenen. Ze zien er idd gewoon uit als sportschoenen, tenminste het plaatje in één van de berichten hier. ;-)

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 22 jul 2010, 18:55

:14: :14: :14: ha ja grappig die verhaaltjes..ik wist niet dat het zo run zou worden op de grote lelelijke skoenen...maar als je ze hebt..en aan hebt..vallen ze reuze mee!

Teminste bij mij haha....had ze met vakantie meegenomen maar niet aan gehad..veel te warm..ik zou bijna weg zwemmen in de schoenen..

LEVEN DE LOL MET SHAPE-UPS SCHOENEN.

ga volgende week de schoentjes * ja ze zijn kleiner geworden(* weer aantrekken en lekker even wandelen of zo...

fijne avond,
snabbetlje
:10:

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
07-08= 93.3
21-08= ?????

Bericht door Alice » 02 aug 2010, 14:08

Pas op!!

Pas op met de wiebelskoenen in de tuin,

Ik was laatst de tuin aan het doen met mijn wiebelschoenen en ik zat op de hurken onkruid te wieden...voor ik er erg in had lag ik met mijn snufferd in het zand..wat was nu het geval , ik kon mijn evenwicht niet meer houden en bats daar lag ik...ik natuurlijk wel in een deuk, :14: :14: had me wel aan mijn handen bezeerd, om mezelf op te vangen...tja..dus oppassen!

Groetjes,
snabbeltje

Plaats reactie

Terug naar “Sporten”