Sporten op de wii-fit en plus

Alles wat met sporten te maken heeft
Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
lengte: 1.79
Welk dieet volg jij?: Food-app
Startdatum: 06-07-2020
Startgewicht: 95.2
huidiggewicht: 94.2
Streefgewicht: 85.0 en dan 79.9 :)
Gewicht Grafiek: Food-app
24-07= 94.2
07-08= ????

Re: Sporten op de wii-fit en plus

Bericht door Alice » 26 mei 2010, 14:24

pf vanmorgen maar weer es op de wii geklommen..tjee wat stijf ben ik zeg ...mijn benen leken wel van zwaar lood...maar heb toch enkele oefeningen gedaan..straks nog een paar..en dan proberen (ook al heb ik wat pijn) elke dag een beetje te doen..zodat alle stijfheid verdwijnt..

Ach en ja ik loop ook al dagelijks op mijn shape-ups.. dus dat komt wel goed..toch?

Succes allemaal!
Volg vetvrij.com ook via Facebook, Twitter en Google+
Op weg naar mijn streefgewicht! Never give up!!

conny
Vetvrij Volhouder
Vetvrij Volhouder
lengte: 168
Welk dieet volg jij?: weightWatchers
Startdatum: 11 Mei 2006
Startgewicht: 84
huidiggewicht: 58
Streefgewicht: was 65
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door conny » 27 mei 2010, 15:40

Ja hoor alles komt uiteindelijk wel goed en wat goed dat je weer bent gaan wiien ik heb er al weken niet meer op gestaan fijne dag en een dikke knuf conny :8:
Hallo ik ben tot nu toe al bijna 26 kilo ,vanaf december,3jan`06vetvrij,van mei`06,weigthwatchers,het resultaat maat 38,alles komt altijd goed

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 01 jun 2010, 16:42

iK HEB MIJN BALANS....OP DE WII-PLUS...NOUW IK KEEK ER WEL VAN OP HOOR, EVEN JE OGEN DICHT DOEN EN IK KIJK EN NOG EENS...GOH VOOR HET EERST DAT IK EEN ROOD STIPPIE OP DE BALANSBORD HEB..

ZAL HET MORGEN OOK ZO ZIJN...IK ZAL EENS EVEN KIEKEN..

HEERLIJKE EVEN AAN HET SKATE BOARDEN GEWEEST..MORGEN WEER...GA JE WEL VAN ZWETEN ZEG....PFF...

FIJNE AVOND,
SNABBELTJE..

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 13 aug 2010, 15:38

:14: :14: :14: dat was maar bij die ene keer gebleven...dat ik precies in het midden stond.

IK vind wel dat ik meer balans in mijn lichaam heb gevonden..de spelletjes met balansen gaat aardig goed...okee ik heb ook nog wel eens dat ik er weer bijna afkeukel..en sta te schelden van skiet nu eens op....neeeeeeeee die andere kant op...bla bla...maar tis zo leuk om te doen.

Deze week er nog helemaal niet op geweest ...veel te druk met andere dingen te doen..maar komt wel weer...misschien straks nog even..het is verslavend erg verslavend...dat vinden jullie toch ook?

:8:

maya
Vetvrij Starter
Vetvrij Starter
lengte: 163 cm
Welk dieet volg jij?: Mentale dieetplan en Turboplan
Startdatum: 3-8-2010
Startgewicht: 79 kg
huidiggewicht: 81,5 kg
Streefgewicht: 58/59 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
3-8-2013 : 81,5
4-8-2013 : 81
5-8-2013 : 81,2
6-8-2013 : 81
7-8-2013 : 80,4
na 1 week :
na 2 weken :

Bericht door maya » 24 aug 2010, 02:21

Hoi Snabbeltje,

Ik wist niet eens dat je op de Wii speelde. Leuk, maar wel rustig aan doen.

Ben ook beetje stijf in mijn rug. Ga morgen de hoelahoep spelen, helaas zal dat voetbalkoppen niet gaan.

Als ik 10 haal dan is dat al mijn hoogste record.

Sports ze en tot gauw,

Maya

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 24 aug 2010, 11:57

Heey hoi Maya,

Wat leuk dat ik je hier ook tegen kom..
vanmorgen ook op het wii plus gestaan. eeerst trainen en dan wegen ,skaaltje was ontzettend lief van de 94.8 naar de 93.6 is wel ontzettend lief van haar toch?

Vandaag geskateboard blijft leuk..en ja ook nog even voetbal koppen maar dat was echt niks vandaag...was nog niet eens bij de eerste tien...tja komt omdat ik het al zo vaak gespeeld heb..haha

balancen en strek en rek oefeningen. o mijn fit leeftijd was vandaag 32 dus dat skeelt heel wat...ooo ik voel me nu zo jong...ben pas 88 jaar... :10: :10: :10: :10: :10: :10: :10: :10:

grapje...

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 26 nov 2010, 10:32

In tussen tijd heb ik de resort gehaald, tja ik kon toen niet wachten tot ik de 90 had gepasseerd..hahha, en oo dat is ook wel een hele leuke wii...spel.

En erg verslavend..te erg dat ik gisterenavond hele tijd met zwaardvechten bezig was...o ben al bij level 7 bij de watervallen...maar verder kom ik niet..ik was er bijna...kom er weer zo'n dikke rode man op mij af...en boem daar lig ik dan weer op de grond.

Heb ontzettend veel spierpijn in mijn lijf...zere billen..whahha en rug en tja mijn rechter arm...maar tis zoooooooooo leuk om te doen, dat ik er geen stop op kan krijgen. steeds zeg ik tegen mezelf ...nog 1x keer..nouw dan kun je dan lang op wachten, want dan zeg ik weer tegen mezelf...nog 1keertje dan...whahha laloene...dus niet.

Tot half 1 snachts aan het spelen geweest...en tja toen was de batterij opperlepop..tijd om te stoppen.. :14: :14: :14:

Dat waterskienen over het water heb ik nu ook eindelijk in de gaten hoe dat moet...leuk leuk!

O er zijn zo veel leuke wii spellen te koop...dus nu dacht ik..hahah als ik 90 kilootjes weeg...dat ik me zelf maar weer ga trakteren....enne ik kan jullie vertellen dat is over 6 onsjes na...tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Tot de volgende keer.

groetjes,
snabbeltje.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 04 jan 2011, 14:47

Tis al weer een tijdje geleden dat ik hier wat krabbelde..maar zit nog steeds lekker op de wii...eum nouw ja zitten..ben wel wat aan het doen natuurlijk..spelletjes hahaha veel spelletjes .Dit is ook goed voor ontspanning voor lekker op de bank te gaan zitten.

Had ik ook al vertelddat we de resort hebben;;;ooook leuk! tjee wat een verslaving..skieen op het water, boogschieten, och och zulke leuke dingen, dat ik telkens denk okee nog 1 keertje..maar ja ik kan het wel blijven zeggen maar doen ho maar..wil me zelf weer verbeteren..of iets hoger komen te staan...dan onze dochter MJ.. :14:

BEn nu met een spelletje bezig met tankers....oook zo leuk..en morgen ga ik weer wii-en in mijn sportschool..lekker steparobic en misschien dan door na mijn karateleraar! Jullie horen het morgen wel.

Allemaal lekker fitten op den wii.

Groetjes,
wii fannetje

Jeanet
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje
lengte: 165 cm
Welk dieet volg jij?: 40 punten dieet
Startdatum: 3 januari 2011
Startgewicht: 93.7 kg
huidiggewicht: 91.1 kg
Streefgewicht: 70 kg

Bericht door Jeanet » 26 jan 2011, 16:37

Hoihoi,
Ik ben sinds begin dit jaar ook weer fanatiek op de WII fitplus, probeer toch elke dag wel een half uur tot een uur te WII-en.
Ik heb nu ontdekt dat er ook een programma op zit waarin je gericht dingen kunt doen, er zijn 4 categorieën en daarin weer 3 categorieën met elk 3 spellen of gymoefeningen en het gaat me iedere keer beter af.
Wel heb ik van het weekend de reguliere spellen en oefeningen ook gedaan, want in dat programma kom je niet hoger en blijf je alles standaard doen en met de reguliere spellen kan je wel steeds hoger komen en dan is ook wel weer leuk.

En ook ik vind het heerlijk dat ik het gewoon thuis kan doen en niet iedere keer naar de sportschool hoef, wel gedaan hoor maar net als ik hier al eerder heb gelezen de eerste tijd gaat het wel, maar om dan iedere keer weer in die auto te stappen pfffffff nee dat is niks voor mij.

groetjes Jeanet

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 02 feb 2011, 10:40

Hoi Jeanet,

Ja leuk he"die oefeningen...de combi's , vanmorgen ook weer gedaan..maar goed dat je van te voren kunt kijken wat je te wachten staat..niet alle oefeningen kan ik doen..maar tis leuk!

Gisteren begonnen om nu dagelijks er een ijsje af te trainen...deed voorheen de reep chocolade...( maar dat schiet ook niks op, dan moet je wel errug lang op de wii staan.) Na de drie combies, doe ik nog lekker mee met sneeuwballen gooien..dat skateboarden vind ik ook erg leuk..en verbrand ook heel wat kcal.

Heb me gisteren gewogen en over een maand ga ik er weer op eens kijken of het geholpen heeft.

WEns jouw ook nog veel succes op de wii.

Groetjese en fijne dag,
snabbeltje.

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 06 feb 2011, 19:24

Ik heb nu een hele week vanaf maandag op de wii gestaan en er elke dag een lekker ijsje van af getraind...half uur tot en met 50 min lang...tja want tuurlijk is het weer verslavend en wil ik me zelf weer in halen met die ontzettende leuke spelletjes.

Jà ook in het weekend heb ik trouw op gestaan..op weg naar de volgende drie weken en dan ...dan laat ik zien hoeveel ik in totaal ben afgevallen in mijn topic ,daar zet ik dan nog wel een linkje naar toe tegen die tijd. Tot nu toe gaat het lekker op het wii boardje..en ik krijg er nog meer energie van ook.

Omdat ik nog een beetje rare spieren heb ,kan ik niet alle yoga en mussels ( whaha ) doen.maar de chair zit doe ik nu wel dagelijks 45 keer..op het laatst gaat het van kom op nog een paar keer...hahah ik tegen mezelf.

Wisten jullie dat Wendy van Dijk ook aan het wii-en is..[youtube]C0SEYeYNH9E[/youtube].

KIJK DIT DOE IK DUS NU ELKE DAG!

[youtube]NBuN1iLafwU[/youtube]

weet je het zo leuk om te doen..in het begin staan al die leuke poppetjes in een rij...IK sta er tussen als dikkertje :10: maar ik zie me slanker worden..ahum jaa tuurlijk daar ga ik natuurlijk wel voor.

En die opbeurende woorden van mijn coach...goed zo! je wiebelt nog wat...( :1: tuurlijk wiebel ik ...en nèt zeg je dat ik het goed doe.) ik kan jullie al wel zeggen dat je met hoelahoepen ( ga je rechts en links) heel veel kcal verbruikt en ook met skate boarden. heb ik vandaag ook gedaan ..maar helaas kon ik mezelf niet in halen...morgen maar weer een poging wagen.

Doe ook aan yoga...ademhaling ..ik vergeet meestal door te ademen met sporten...

Maar? je moet ook goed uit kijken met wii-en , je kunt behoorlijk raar vallen..òòk mij is dat overkomen en vanmiddag met skaten zou ik er ook bijna aftuimelen..mag wel helm op zetten en arm en kniebeschermers voor doen..hahaha dat zal een leuk gezicht zijn..

Morgen maar weer! en als ik dat nu tot 31 december vol houd, dan ben ik zekers een stuk dunner toch?

VEEL PLEZIER MET DE WII EN OP DE WII ....

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 07 feb 2011, 11:40

imagesCA16M157.jpg
imagesCA16M157.jpg (5.21 KiB) 5020 keer bekeken
een hele weeek op de wii gestaan..eum natuurlijk wel gegeten enzo..dat jullie niet denken dat ik alleen maar op de wii gestaan heb..hahaha.

Vanmorgen ook weer trouw...(hoelang gaat snabbeltje dat volhouden? ) hoop tot eind van het jaar! Ze ( het wiiboard) gaf me òòk een compliment dat ik het de hele week heb uitgehouden. :8:

IK wilde deze weeek alles verhogen maar ik doe het toch nog maar niet..de wii fit torsotwist ( als die zo heet) wilde ik op zes keer zetten, maar dat houd ik niet vol..mijn armen wijd te doen...whahha dus eerste drie weken nog maar op drie keer, de stoel zit heb ik op 30 x staan.

Tja en verder doe ik dus al die spelen...vanmorgen met de drie ballen gegooit , komen ze met een grote bal aan zetten...vandaag ging het goed..gisteren viel ik van mijn grote bal af...maloten om er zo ineens een bal in te gooien.

Met de wii kunnen ook je hersens bewegen :14: die van mij waren vanmorgen niet zo actief..whaha kon niet eens tot tien tellen.
imagesCA8YFEIO.jpg
imagesCA8YFEIO.jpg (7.35 KiB) 5020 keer bekeken
maar mijn billen zijn van ochtend weer goed geschud..

verder sneeuwballen gooien..altijd leuk vooral je het warm hebtt even die sneeuwe in je gezicht...lekker! skispringen maar ik kwam steeds als een sneeuwbal benee...hihi...sjalom en skaten natuurlijk favorietje van mij...

tot de volgende keer..

Pst hoe gaat het met jullie op de wii.[/color][/b]

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 18 feb 2011, 12:51

Heey hallo daar ...ja jij..wat leuk dat je even langs komt voor het sport gebeuren!

Want alla snabbeltje beter bekend als Alice, heeft weer wat nieuws , sporten op de wii..pfff zucht hijg..hahhaa ik zal jullie vertellen over mijn nieuwe sport.. :10:

[youtube]Aw0VrhKEl68[/youtube]

Ja dit heb ik gekocht, ik was eigelijk op zoek naar DANCING, maar die was best nog prijzig , dus deze wii was afgeprijsd en ik dacht koop ik deze...leuk! dacht ik zo met een cameraatje jouw beweging zelf zien.

Afijn ik dus gistermiddag het uitproberen, eerst alles aandachting na lezen, tjee mijn tranings broek had de zelfde kleur als de bank ( enne dat kan niet, ziet het grote oog mijn benen niet) dus ik gewoon maar in mijn spijkerbroek.

Het grote oog ( cameraatje) boven op de tv bevestigen..( tuurlijk bij ons wilde dat natuurlijk weer niet blijven zitten...ook niet met dat klemmetje..dus al een dikke tien minuten bezig geweest om het te plaatsen...en ja het zat vast...dus ik naar achteren lopen...chips..mijn benen zijn niet te zien..( want er staan nog twee tafeltjes voor) dus die beetje bij beetje verschoven ...nou nou..dat was al kracht training...ik weer staan...ja ik was in beeld..

Errug leuk om je zelf in beeld te zien..afijn weer verder met het maken van mijn profiel...alles is verder in nederlands...tot ik bij het invullen van lengte en gewicht kwam.. :1: in het engels ( dacht ik , komt later nog wel van pas) lb en lbs en ...chips ik dus mijn mams bellen, maar die wist het niet, haha Hans mailen , die had voor mij een site...whahaa dus ik uitrekenen...

Ingevuld en van start...eerst kreeg ik een uithoudingsfit test...je kon invullen gering, redelijk of erg goed ...ik dacht laat ik maar redelijk invullen ( had immers toch de laatste maanden eum weken gesport op de wii ) nou dat heb ik geweten...

15 min lang moest ik van alles ondernemen, springen met armen en benen , rek en strek oefeningen en noem maar op...whahaha ik was helemaal op de armen begonnen zeer te doen...en ze riep steeds ..je benen..nàh ik deed zo mijn best met mijn benen..ik denk dat ik het dus niet goed deed...net zoals met mijn armen...( tja als ik allebei gelijk moet doen , dan weet ik het niet meer) en ze zei steeds...kom op..als je kcal wil verbranden moet je bewegen..

Na die 15 minuten ging ik nog eens 15 minuten mijn oefeningen doen...weer springen en gek doen..hahaha...

Smiddags kwam mijn vriendin op bezoek , zij had ook een site gezocht en een beetje uit gerekend..dus mijn profiel op nieuw in vullen..whahahah komen we er achter dat je het ook in het nederlands kunt zetten...want ineens was daar de lengte en gewicht in nederlands... en ja wel hoor, ik had het mooi verkeerd uitgerekend..wat een rekenwonder ben ik ook. mijn lengte was 1.64 of zo en gewicht ook 64 kilo.. ( was het maar waar..nouw ja tien er bij op dan..) dus snel verander in 1.79 en de killotjes ook!

Alles dus weer overnieuw, want de andere was weg...weer fitnestest..ging een stukkie beter...maar de beweging heb ik niet meer gedaan..het vorige profiel had ik een beetje veel gedaan...want tuurlijk ga je ook kijken wat je er meer mee kunt doen..zo had ik dus eerst die 15 fitnestest en daarna die 15 minuten trainen..en daarna was ik aan het koekeloeren en zag dat je ook er voor kon gaan om in je bikini te komen ...ik natuurlijk er op droeken...moest ik zo ineens nog eens 20 minuten...dus je weet dat ik met mijn tweede profiel helemaal op was.

Ik had ook van die buik oefeningen op de grond gedaan.. dat je met je rug op de grond ligt ,de benen gebogen..en dan naar achter rollen...nouw dat kan ik even niet...mijn hele linker borstkast deed zeer...dus heb ik maar wat anders gedaan...

mijn schema is vanaf volgende week dat ik maandag , woensdag en vrijdag ga trainen...en eerst voor die dagen 15 minuten per keer.

Ik voeld me mij vanmorgen heel errug moe...en mijn rug deed ook zeer...maar afijn lekker uit geslapen...en me er zelf toe gedwongen op fietsie naar het winkelcentrum te gaan...terug weg had ik moeite met mijn benen om te fietsen...moe ..moe en nog eens moe...maar ik wil niet op geven...

Zo houd ik jullie dan volgende week drie keer in de week , mijn resultaten bij ...ik ga ervoor... jullie ook!

Fijn weekend,
Liefs,
Alice en snabbeltje..

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 20 feb 2011, 11:14

Oeps! zie dat het wel een heel lang end was geworden met lezen... :7: solly..hahha als ik èènmaal aan het typen ben houd ik soms niet meer op..maar ja? dan hebben jullie wel wat te lezen en dan kun je òòk niet gaan snaaien.toch?

Ik heb vrijdagavond tòch nog even weer gesprongen...heb nu gewoon de bank aan de kanten gezet..dat gaat een stuk gemakkelijke dan die twee tafeltjes...okee ze ziet dan soms mijn ene been niet...èn wat zegt ze dan weer zo streng...JE BENEN...ALS JE KCAL WIL VERBRANDEN MOET JE BEWEGEN ik vind dat zo grappig..en tjee tis maar een getekende pop maar toch voel ik mij schuldig..whaaaaaaahhh moet niet gekker worden..

Tuurlijk kan ik het nog niet de volle 15min volhouden...maar ik probeer wel tot het uiterste te gaan , ik pak het steeds weer op..ik kom in de knel als ik mijn armen en benen gelijk moet gebruiken :14: :14: gein hoor! sta ik daar met een slappe lach (gelukkig word het niet echt gefilmt anders sta ik daar beetje gek te doen.

Af en toe kijk ik naar me zelf op het beeld..kan ik nog beter niet doen...want dan gaat alles geheid mis... :14: . Morgen begin ik dan...sta wel bijna voor het raam...hahaha nouw ja kan me ook niks schelen...als ik slanker word...dan ga ik er voor...

Morgen avond zal ik jullie vertellen hoe het morgen is vergaan...lachen gieren brullen... :13:

Fijne zondag.
imagesCAORIE6N.jpg
imagesCAORIE6N.jpg (3.73 KiB) 4974 keer bekeken

Alice
vetvrij.com superfan
vetvrij.com superfan
24-07= 94.2
07-08= ????

Bericht door Alice » 21 feb 2011, 12:24

Vanmorgen fanatiek aan het sporten geweest in mijn eigen sportzaal..nouw nouw die conditie van mij is nog je van het..maar het ging al wel stukken beter.

Ik heb op een gegeven moment dat mijn armen zeer beginnen te doen, maar dat moet natuurlijk ook!! en ik kom nog al in de verwarring met mijn benen en armen...dan concentreer ik op mijn armen ,gaan de benen niet mee..of eigelijk ze gaan wel mee...maar dat ziet dat grote oog natuurlijk niet..

Ze zegt wel steeds,,hahhaa dat ze kan zien dat ik mijn best doe...tuurlijk doet ik mijn best.

HEb even opgeschreven wat ik vandaag bereikt heb..ga er maar even voor zitten.. :10:
Vandaag liep ik 1,117 km Ik tilde vandaag 213 kilo Mijn mijlpaal 2 km
Onderlichaam : 57%
Traning: 55%
Cardio: 56%

EUM dat valt toch wel mee voor een beginneling? ahum...daarna nog even een half uurtje op wii plus en ook niet meer..goed van mezelf he'...nu heb ik morgen een dagje rust..maar ga dan wel wandelen of zo....naar den winkel en haal daar dan een dikke bananen soes op WHAHHAHAHAHA NEE DAT DOET IK NATUURLIJK NIET.. :10: grappppppppppppppuhje

Tot woensdag dan maar...
15 min : 142 % verbrand

Dit stond er als laatste...GEFELICITEERD 400.0 KG PUNTEN BEREIKT.

Plaats reactie

Terug naar “Sporten”