Vitamine C goed tegen rimpels
->
Mensen die veel voedingsmiddelen rijk aan vitamine C eten, hebben minder rimpels dan mensen met een vitamine C-arm dieet. Ook een voeding rijk aan omega-6 vetzuren
(aanwezig in bv. noten, zonnebloem- en saffloerolie, en in vette vis) zou een positief effect hebben op de huid.
Dat blijkt uit een studie die in opdracht van het voedingsconcern Unilever werd uitgevoerd (The American Journal of Clinical Nutrition, october 2007). In totaal waren een 4000 vrouwen tussen 40 en 74 jaar bij het onderzoek betrokken.
bron: gezondheid.beĀ
© vetvrij.com - dit artikel mag niet zonder toestemming worden overgenomen.Reageer op dit artikel
Email dit artikel
Gerelateerde artikelen:
- “Vitaminen slikken schadelijk voor gezondheid”
- Dikke mensen eten meer dan ze denken
- Cholesterol omlaag door vitamine C
- Samenwonen niet goed voor gewicht van vrouwen
- Afvallen met Calcium

Toevoegen aan Favorieten
















Reactie nummer: 1 - geplaatst op 31 januari 2008 om 11:42
Aha, vandaar dat ik nog zo strak in m’n velletje zit: ik slik iedere dag 1 vitamine C tablet!!!