Carbuloss en Lipo 13

Informatie en ervaringen over bijvoorbeeld de volgende producten: Alcachofa de Laon Ampolletas Vials, HCG Bio+, Relacore, Artisjok Slimming Shots.

Carbuloss en Lipo 13

Berichtdoor Jannet » 03 jul 2013, 09:42

ik heb al 2 weken carbuloss in combinatie met lipo 13 geprobeerd maar nog niks afgevallen is er een dieet bij of moet ik ergens opletten wat ik niet mag eten ik merk niks

Jannet
Jannet

Ervaringen uitwisselen en samen afvallen doe je bij vetvrij.com

Forum Tools Menu

Re: Carbuloss en Lipo 13

Berichtdoor weetje » 15 jul 2013, 12:33

Hoi Jannet

Ik ook niet ik ben er 2.5 kg door aangekomen.
Ik sport elke dag 0.5 uur en let op mijn eten.

Meer informatie over Carbuloss
Meer informatie over Lipo 13
weetje
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Lengte: 164. cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: 63.5 kg
Huidige Gewicht: 65.4 kg
Streefgewicht: 60 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht:
na 1 week :
na 2 weken :

Berichtdoor ilse » 15 aug 2013, 16:12

hallo,dames
ben een halve week bezig maar
ik geloof niet dat ik veel ben afgevallen doe er ook nog sonja bakker naast
maar val niet extra veel af !!!!
ilse

Berichtdoor izka7640 » 20 aug 2013, 11:52

Ik heb combinatie met curbolos en lipo 13. 3 weken bezig hard trainen en geen resultaat. € 100 weggegooide geld
!smil7 !smil7 !smil7 !smil7 !smil7 !smil7 !smil7 !smil7 !smil7 !smil7
izka7640
Vetvrij Groentje
Vetvrij Groentje

Lengte: ..162. cm
Startdatum: 1 juni 2012
Startgewicht: 65 kg
Huidige Gewicht: 66.5 kg
Streefgewicht: 58 kg
Gewicht Grafiek: Start Gewicht: 65
na 1 week : 65.5
na 2 weken : 66

Berichtdoor Nora » 10 sep 2013, 16:34

Carbuloss en Lipo 13 zijn de producten van de zelfde oplichters als Trimatol en Life Detox. Kijk bij de reacties op Vetvrij Trimatol Capsules. Ze verkopen ook Mitoslim en Nuvocleanse. Ze verzinnen de namen van de producten. De producten is een groot verzinsel. Het slaat werkelijk nergens op. Mensen niet intrappen aub. Het gaat hier om een groot oplichtingsnetwerk. Politie doet niets en je moet maar eens je geld zien terug te krijgen via de bank.
Nora

Berichtdoor [email protected] » 08 okt 2013, 14:41

het helpt allemaal niet als je niet meer gaat bewegen en minder eet. en vooral veel water drinken. 3liter per dag maximaal anders val je om . ik geef looptrainingen en advies qua eten tegen kleine vergoeding
[email protected]

Berichtdoor Elletje » 19 okt 2013, 14:07

Ik was dus op zoek naar ervaringen, die buiten hun site omgingen en zie hier.
Na 2 weken geen verandering in het gewicht ben ik maar eens gaan zoeken.
Mijn voeding is uitgebalanceerd m.b.v. het voedingscentrum.nl
Vetpercentage wat ik dagelijks binnenkrijg is te weinig tot goed en zit rond de 1300 aan calorieën p/d
Maar omdat ik na 7 kg afvallen stil stond leek de Lipo 13 me een goed idee om weer door te kunnen.
Nou niks nopes nada en zit na 2 weken nog steeds op de 88.9
Ik sport 2 dagen in de week en fiets dagelijks +- een uur
Ik word er zo langzamerhand wel een beetje moedeloos van
Elletje

Berichtdoor danielleo » 18 nov 2013, 09:37

Hoi allemaal,

Ik ben blij met deze reacties,
Ik zag het dieet voor bij komen en dacht eerst oké gaaf dit moet ik hebben... Tot dat ik de prijs zag.... Ik ging zoeken naar meer referenties en kwam hier terecht, precies wat ik zocht.
Het is gewoon echt Amerikaans dit spul,

Ik ga het nu niet kopen :-)
danielleo

Berichtdoor Kim » 03 dec 2013, 00:03

Omg ik ben er ingetrapt dus:( ben vandaag begonnen dit geintje heeft me 200 euro gekost:( hoe kan ik mijn geld terug krijgen?? Iemand ervaring hiermee en tips om ne te helpen ik ben ook zo dom en naief:(
Kim

Berichtdoor Gapert » 03 dec 2013, 02:51

!smil5
Ik ook vandaag begonnen en lees nu dit allemaal.
Ben er ook nog beroerd bij.
Ook 200€ lichter!
Oooooo wat baal ik hiervan........ !smil58
Gapert

Berichtdoor Feko » 04 dec 2013, 20:20

Dag allemaal,

Ik heb ook spijt van.
Ik ga ook retourneren. We hebben recht binnen 14 dagen te retourneren. Misschien ook afhankelijk van waar hebben jullie gekocht. Kijk goed naar return policy op de website waar jullie hebben gekocht.
Mijne is bij http://www.carbuloss.eu/nl-NL/3/return-policy/
En http://www.lipo-13.eu/nl-NL/3/return-policy/
Groetjes,
Fe
Feko

Berichtdoor Anna1234 » 07 dec 2013, 14:45

Vandaag kwam ik een 'artikel' tegen van Women's Diet. Na het artikel en de reacties gelezen te hebben was ik nieuwsgierig en benieuwd of ik ergens een proefpakket kon aanvragen, zoals sommige reacties aangeven. Na wat op internet te hebben gezocht kwam ik hier terecht en begon ik er steeds minder van te geloven.
Ik besloot te kijken of ik onder het artikel van Women's Diet zelf ook een reactie kon plaatsen met mijn vraag. Met name omdat het aantal reacties beperkt was en enkel positief. Na op 'Add Comment' gedrukt te hebben, kreeg ik het bericht dat mijn reactie verstuurd is voor 'review'. Dit vond ik wel vreemd, blijkbaar worden de reacties eerst beoordeeld voor ze geplaatst worden.
Na de website nog wat beter te hebben bekeken en bijvoorbeeld te proberen naar de homepage te gaan of naar een andere sectie van de website. Kwam ik erachter dat overal waar je klikt doorverwijst naar de 'Carbuloss' bestel pagina of je krijgt een error. De pagina van Women's Diet doet vermoeden dat het een bestaand tijdschrift is, maar dit is dus geenszins het geval. Weer een onzin dieet dus vanuit een organisatie die misbruik maakt van de goedgelovigheid van mensen en het verlangen om een paar kilo te verliezen.
Anna1234

Berichtdoor Anna1234 » 07 dec 2013, 14:58

Ter aanvulling op mijn bovenstaande bericht; de reacties van de mensen onderaan het artikel zijn nep.
Na wat zoeken op internet kwam ik namelijk het volgende 'artikel' tegen: http://hiphopindo.net/news/audio/index.php
Hetzelfde artikel, dezelfde reporter (met een andere naam) en dezelfde reacties. Alles is enkel vertaald naar het Nederlands, zelfs de producten heten anders.

Knap gedaan, want het is bijna geloofwaardig, maar letterlijk te mooi om waar te zijn.
Anna1234

Berichtdoor Mark » 10 dec 2013, 22:42

Bij mij heeft het zeker geholpen. Ik ben 14 kilo kwijt geraakt in 1,5 maand!
Mark

Berichtdoor [email protected] » 20 dec 2013, 14:44

hoe dan mark ?
wat voor voeding doe je ernaast??
[email protected]

Volgende

Keer terug naar Dieetpillen, Afslankpoeders en Druppels