Ja, 100 gram is mooi maar niet als je eerst bijna een kilo bent aangekomen door te snoepen (een zakje drop en een zakje caramels, samen 600 g). Dan is maar 100 g eraf na een strenge dag niet wat ik had verwacht.
vandaag ook netjes een C1 dagje tot het avond eten. Ik zag ineens...kaas over de datum, bij mij

, dat kan toch niet...bij mij!!!! KAAS!!!! Voor alles moet een eerste keer zijn.
Aangezien ik kaas niet kan weggooien en de kaas niet was beschimmeld heb ik wat kaas door mijn spitskool gegooid. Niet volgens de regels maar ik zie het maar als een portie probiotica.
Ik was 20-25 minuten te vroeg op mijn werk en heb daar een bak koffie gedronken en zitten kletsen. Ik was de bui dus wel voor gelukkig. Want tussen die druppels (het waren geen druppels meer maar er werden hele emmers leeggegooid daar boven) was echt niet te fietsen.
Op de heen weg, harde wind en tegen, op de terugweg...was de wind gedraaid, dus harde wind en weer tegen. Een extra workout dus.
Heerlijk 3 dagen vrij nu en zowaar lijkt morgen een mooie, droge, zonnige dag te worden. Morgen gaat dus al het beddegoed naar buiten, even lekker luchten.
Geef mij de kracht te veranderen wat ik kan, te accepteren wat ik niet kan veranderen en de wijsheid het verschil te kennen tussen beiden.