Ontbijt eitje ondersteunt dieet
->
Onderzoekers van de Louisiana State University hebben uit
onderzoek geconcludeerd dat vrouwen met overgewicht er goed aan doen dagelijks een ontbijt te nuttigen van 2 eieren.
Aanstaande professor Nikhil V. Dhurandhar onderzocht een groep vrouwen die bovenstaand patroon minimaal 5 dagen per week, 8 weken volgden als onderdeel van hun laag-vetgehalte dieet.
De conclusies:
bron: earthtimes.org
© vetvrij.com - dit artikel mag niet zonder toestemming worden overgenomen.Reageer op dit artikel
Email dit artikel
Gerelateerde artikelen:
- Proteine Dieet
- Verstoord eetgedrag
- Eiwitdieet
- Negatieve Calorieƫn Dieet
- Afvallen door groot ontbijt

Toevoegen aan Favorieten















