Ontbijt eitje ondersteunt dieet

Onderzoekers van de Louisiana State University hebben uit Ei bij het ontbijtonderzoek geconcludeerd dat vrouwen met overgewicht er goed aan doen dagelijks een ontbijt te nuttigen van 2 eieren.

Aanstaande professor Nikhil V. Dhurandhar onderzocht een groep vrouwen die bovenstaand patroon minimaal 5 dagen per week, 8 weken volgden als onderdeel van hun laag-vetgehalte dieet.

Gesponsorde links over Dieet, Voeding & Gezondheid

De conclusies:

  • De vrouwen vielen 65% meer af.
  • Ze hadden 83% meer vermindering van het middel/buik vet.
  • Ze voelden zich beter en hadden meer energie dat de andere onderzochten vrouwen die elke dag een bagel met hetzelfde aantal calorieën als ontbijt namen.
  • bron: earthtimes.org

    • NuJIJ
    • eKudos
    • RSS
    • Google Bookmarks
    • Facebook
    • Ping.fm
    • Live
    • MSN Reporter
    • Twitter
    • Add to favorites
    © vetvrij.com - dit artikel mag niet zonder toestemming worden overgenomen.
    Reageer Lees Reacties Dieet-Forum

    E-mail dit artikel





    E-mail

    Gerelateerde artikelen:


    Laat een reactie achter


    Klik een keer op 'verstuur reactie' Het kan enkele seconden duren voor je reactie is verwerkt. Bedankt voor je reactie!

    Wil jij automatisch een leuke avatar bij je reactie? mail dan een afbeelding naar de redactie en wij plaatsen hem bij je profiel.